Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsreis gezelschap - Forum Wereldfietser

fietsreis gezelschap

Ik man 56, zoek voor het komend seizioen een leuke en spiritueel ingestelde vrouw die dito fiets gezel zoekt. Rond dezelfde leeftijd liever niet erg veel ouder, ook niet erg veel jonger !
Koersen door Nederland via LF routes en of in provincies de nodige hoeken ontdekken.

Hier en daar leuk mini camping aan doen en of natuurterrein camping, en zo nu en dan ook eens enkele dagen ergens blijven om b.v van de zee te genieten.

Richting Noord Duitsland is ook een optie,of ook stukje Denemarken dit jaar.
Mits alles met de Covid zijn gevolg mag krijgen.

Ik heb alle tijd en ruimte om zulks te ondernemen.

Groet René
Je zoekt een vrouw, die een vrouw als fietsgezel zoekt. Misschien kun je verduidelijken voor welke vrouw je deze vrouw zoekt.
Hallo René,

Ik heb je een PB gestuurd, maar deze lijkt niet verzonden te worden. Hij blijft op postvak UIT staan. Wat doe ik niet goed? Kan je mij een bericht sturen om te contacten voor meer duidelijkheid?

Groetjes Els
Els825 schreef:
ma 22 feb, 2021 18:18
Hallo René,

Ik heb je een PB gestuurd, maar deze lijkt niet verzonden te worden. Hij blijft op postvak UIT staan. Wat doe ik niet goed? Kan je mij een bericht sturen om te contacten voor meer duidelijkheid?

Groetjes Els
Een bericht blijft in je postvak UIT staan tot deze door de ontvanger is gelezen.

Jan
Hilver schreef:
ma 22 feb, 2021 18:51

Een bericht blijft in je postvak UIT staan tot deze door de ontvanger is gelezen.

...waarna het bericht in 'Verzonden berichten' komt te staan.

(-:
:wink: