Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jong (18-25) Fietsmaatje gezocht voor de zomer (eurovelo 15) - Forum Wereldfietser

Jong (18-25) Fietsmaatje gezocht voor de zomer (eurovelo 15)

Hallo,

Ik ben Tom bijna 19 jaar oud en zoek een fietsmaatje die met mij de eurovelo 15 wil gaan fietsen deze zomer (Mits regels rond het corona virus het toelaten). Ik zoek iemand binnen de leeftijdscategorie 18-25. Ik fiets zelf op een vakantie/tour ligfiets (Hpvelotechnik Streetmachine Gte met rohloff-naaf). Hiermee ga ik even snel als gewone fietsen en ben een echte berg/heuvel fietser.

De reis:
Ik start vanuit Arnhem en fiets de gehele eurovelo uit tot Andermatt (Zwitserland) Vanuit Andermatt wil ik via bern terug naar basel fietsen en daar een trein terug naar Arnhem nemen. Ik denk er zo'n 3 weken over te gaan doen, 1700km in totaal over 21 dagen = 81 km gemiddeld per dag. Langs de rijn kom ik hier makkelijk aan maar eenmaal in zwitserland zal dit lastiger gaan vanwege het hoogteverschil. Ik ben student en doe de reis dus op een studentenbudget.

Heb je interesse dan hoor ik het graag! Ik weet alles op het gebied van fietsen dus mocht er iets breken onderweg weet ik het over het algemeen te fixen.
Hallo Tom,

Wellicht dat ik ook deze zomer weer wil gaan fietsen. Stuur mij even een pm zodat we nummers uit kunnen wisselen en we wat makkelijker contact kunnen hebben.

Groet
Dag Tom,
Jouw reis lijkt mij heel tof! Ik ben zelf 18, en ik vind actieve vakanties heel leuk. Ik heb met mijn familie al een paar fietsvakanties achter de rug, en dat was altijd heel leuk. Moest je nog aan het zoeken zijn, laat maar iets weten.

Groetjes,
Marte
Hallo Tom,

Beetje late reactie, maar mocht je nog opzoek zijn... Ben zelf 19 en heb een aantal jaar geleden een fietstocht gemaakt naar de Middelandse Zee. Ik zou graag nog een keer zo'n fietsvakantie doen. Je route klinkt leuk! Laat maar wat weten.

Groeten,
Rik
Ik heb ook wel enorm veel interesse in deze route.