Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje

Hallo,
Ik ben op zoek naar een fietsmaatje v/m om mee te fietsen in Nederland. Om te beginnen een dagje maximaal 70 km op een dag en later fietsvakanties. Snelheid 20/25 km per uur maar wil wel genieten van omgeving. Rijd zelf op een koga worldtraveler.
Ik ben 43 jaar en heb auto en fietsdrager. Maar zou leuk zijn als je uit de omgeving Arnhem/Doetinchem komt. Ik hoor graag van jullie!
Groetjes Mirjam
Bericht verwijderd
Hallo Mirjam,
Daar heb ik zeker interesse in. Ik ben Gerard 46 jaar en woon in Arnhem. Ik zoek eigenlijk al een poosje een fietsmaatje. Ik heb al verschillende fietsvakanties gedaan. De ronde van Nederland, de limes route naar Regensburg en naar de Middellandse Zee gefietst. Ook in de weekenden fiets ik graag. Tot snel. Groetjes Gerard
Hoi Gerard,
Leuk dat je reageert. PB gestuurd.
Groetjes Mirjam
hoi mirjam
ik woon vanaf 20 maart in nijmegen ik heb in de jaren tijd wel al veel km gereden maar nog niet echt naar het buitenland,ik heb wel half ned in de ronte gefietst en wil ook graag eens met iemand de grens over meschien dan wel met jou
grmarcel