Additionally, paste this code immediately after the opening tag: sportief fietsmaatje (v) gezocht zomer 2021 - Forum Wereldfietser

sportief fietsmaatje (v) gezocht zomer 2021

Welk sportief en avontuurlijk fietsmaatje (v) heeft zin om samen deze zomer een fietsvakantie te plannen? Denk aan 'n aantal opties, de Groene Weg naar de Middellandse Zee, 'n rondje door Toscane/Umbrie met 'n oversteek naar Sardinie en Corsica, de Deense Oostzeefietsroute N8 of 'n uitdagend fietsavontuur Dwars door de Balkan. (zie link)
(https://www.europafietsers.nl/fietsrout ... -de-balkan)
Maar heb jij 'n (droom)fietsvakantie dan is dat uiteraard ook bespreekbaar! Liefst 'n fietsmaatje uit de omgeving Gelderland.
Ben 'n sportieve zestiger uit de Achterhoek. Ruim 20 jaar fietsvakantie ervaring en geniet alweer ruim 12 jaar van mijn pensioen en mijn fietsvakanties! Fiets op 'n Santos Travelmaster 3+. Naast fietsen/mountainbiken ook 'n passie voor (berg)wandelen en hardlopen.
Afstanden circa 80/100 km per dag, afhankelijk van de omstandigheden. Rustig tempo en op tijd pauzemomenten. Overnachten in pensions, trekkershutten, B&B en boerderijen (agriturismo). Eventueel tentje mee voor de mooie plekjes. Misschien eerst samen 'n rondje Nederland om te kijken of er 'n klik is! Logeren bij Vrienden op de Fiets.
Voor mij gaat het om het gevoel van vrijheid en het onderweg zijn! Samen de passie delen, de bijzondere momenten en de stilte! Pas als je samen van stilte kunt genieten vertel je elkaar het meest!
Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop 'n berg op te fietsen en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar je 's avonds de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je!


groetjes,
Gerard
email: g.heijnst@gmail.com
Heeft dit al ooit een fietsmaatje (v) opgeleverd? In een normaal jaar zou ik zeggen: "kom eens naar een Wereldfietsersweekend"
maar dat zit er nu helaas niet in.
Of stap eens naar een datingsite.