Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zijderoute 2021 - Forum Wereldfietser

Zijderoute 2021

Hoi, kersttijd = plannen maken. Ik m/64, ben aan het vooruitkijken naar 2021 en wil gevaccineerd en wel einde voorjaar of later dit jaar als Corona in de weg zit beginnen met de zijderoute. Door Turkije, de stan-landen, onder de Himalaya door en afzakken naar Maleisië. Liefst in één keer of in flinke stukken als dat niet anders kan. Ik ben rechts en links aan het polsen of er bekenden mee willen fietsen en daar is wel belangstelling voor maar buiten Europa wordt de spoeling dun. Dus... wie heeft er zin en tijd om (een stuk) mee te gaan? Ik fiets de laatste jaren langere routes: Santiago, Sint Petersburg en door naar Helsinki, Odessa. Meestal een hard dak boven het hoofd maar voor deze route gaat er een tentje mee. Hoor het graag.
Hallo Roel,

een reis zoals jij beschrijft heeft me al een tijd gefascineerd. Ik heb tot nu toe alleen in Europa lange fietstochten gemaakt. Heb wel buiten Europa gewoond, nl. in de Filippijnen en in Israel.
Ik zou het interessant vinden om eens met je af te spreken en van gedachten te wisselen.
als je wilt stuur me dan een pb.

tot horens,

Yael Guery
Ai, als nieuwkomer op dit forum had ik niet in de gaten dat ik een paar PB's had gehad. Ik zal daar alsnog op reageren! Het ziet er trouwens naar uit dat door Corona en persoonlijke omstandigheden een (flink) gedeelte van de tocht pas volgende jaar zal plaatsvinden. Maar als het effe kan ga ik dit jaar wel een begin maken.

groet,

Roel