Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oudere reisgenoten gezocht - Forum Wereldfietser

Oudere reisgenoten gezocht

Komend voorjaar / zomer 2021 wil ik heel graag een lange (1000 km) fietstocht maken door Europa.
Deels met tent deels via B&B afhankelijk van weer en plek.
Ik ben zelf 68 jaar, fiets (nog) niet elektrisch maar doe het wel rustig aan met veel cultuuruitstapjes.
Fietsen met een groepje van vier lijkt me ideaal. Wie heeft hier ook zin in?

Aike Utrecht
Hallo Aike,

Ik ben mij aan het oriënteren op de Camino del Cid, van Burgos naar Alicante. Maar misschien heb jij deze al eerder gefietst.
Ik zoek minstens voor een deel reisgezelschap, maar sta ook open voor andere zuidelijke bestemmingen.

Ik ben ook 68 jaar, fiets nog geheel op eigen kracht en houd van kamperen. Afwisseling met B&B/hotel prima.
Ik woon in Utrecht.

Met vriendelijke groet, Marja
Ik heb een PB gestuurd Aike
Waar moet ik zo'n privé bericht vinden? Ben nieuw op dit forum. Heb berichten gevonden, maar zie niets, ook niet in mijn mail.
Marja52 schreef:
wo 09 dec, 2020 09:10
Waar moet ik zo'n privé bericht vinden? Ben nieuw op dit forum. Heb berichten gevonden, maar zie niets, ook niet in mijn mail.
Even op de naam van het forumlid wat je een privébericht wil versturen klikken, dan kom je in het profiel van dat forumlid.

Vervolgens kun je daar op de knop 'Contacteer *naamforumlid' klikken, waarna je privébericht en/of email kunt selecteren. Net wat die persoon heeft opgegeven in de forumvoorkeuren in het gebruikerspaneel.

Let wel op dat je het daar zelf wel zo hebt staan dat er een privébericht en/of email verstuurd naar jou verstuurd kan worden:

ucp.php?i=ucp_prefs&mode=personal
Wat leuk Aike. Ik was ook van plan om voor de eerste keer naar buitenland( Europa) te fietsen> Heb het plan de route naar de middelandse zee te fietsen en misschien ook weer terug en dan Luxemburg overbruggen per trein. Wil liever niet meer fietsen door hoge bergen, zo rond 300 meter lukt wel. Ik ben 66 jaar en woon op de Veluwe.
Hoop van je te horen.
Hartelijke groet Will
Hoi Aike
Ik heb je een pb gestuurd
Hoi Mieke,

Ook ik ben 68 jaar jong en dol op fietsen.
Jaarlijks fiets ik een tocht samen met een vriendin. Praag, Berlijn via de Oostzee, Denemarken, Frankrijk naar de bron van de Maas, naar de Dordogne, de atlantische kust zijn enkele tochten die we gedaan hebben. Altijd kamperen en bij slecht weer een hotelletje. Alleen ontbijt zelf verzorgen, broodje mee voor de lunch maar s'avonds altijd ergens lekker eten.
De vriendin met wie ik fiets vindt 1x per jaar genoeg. Ik zou heel graag vaker een lange tocht maken. Maar liever geen bergen meer. Ca 80 km op eigen kracht per dag is geen probleem voor mij.

Groet,
Gerda
Hallo Aike,

Ik heb je een tijdje geleden een pb gestuurd.
Heb je die gezien?

Sjoukje
Hallo,

Ook ik zou me willen aansluiten bij een groepje.
ben 71 jaar en fiets geheel op eigen kracht, plan voor 2020 was de middellandse zee, voor 2021 nog geen concrete plannen.
in een groepje fietsen lijk me leuker en gezellig, in het verleden altijd alleen gefietst,
vindt kamperen geen probleem, geplande dag afstand +/- 75 km( wordt toch altijd meer).en liefst zo min mogelijk klimmen.

Vriendelijke groet Daan