Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje (v) gezocht - Forum Wereldfietser

fietsmaatje (v) gezocht

Om max een week in augustus rond te trekken met de fiets of avontuurlijke tochten met de mountainbike, bestemming nog samen te bepalen en afh van verloop huidige pandemie.
Ben 48j en al wat fietservaring.
?
Uhm:
Een beetje meer introductie over jezelf is denk ik wel op zijn plaats. Evenals dan wat verwachtingen over een potentieel reismaatje en de reis zelf.
Leuk! Nou met dat idee speel ik ook, lekker gaan fietsen in Augustus.
Max een dag of 4 a 5 zou ik zeggen.
Fiets en sport dagelijks. Heb twee keer een fiets vakantie gedaan in Belgie en in NL. Toen alleen. Nu lijkt het me leuk om het samen te doen. Rondom NL, of zelfs in NL. Heuveltje hier of daar moet lukken.
Het liefst kamperen. Praat graag, houd van een grapje. Maar kan ook mijn mond wel houden. Zeker als ik moe word. Sta ook open een voor een B&B oid. Basic is prima. 45 jaar oud. Heb een Santos waar ik veel van houd.

Laat maar weten wat je vindt.
Excuses voor de korte introductie..

Ik zoek een gezellige reigenote waarmee het klikt, daarom stel ik voor om vooraf zeker een tochtje samen te rijden en achteraf een hapje met drankje..
Mijn vaste bikepartner sinds jaren heeft zijn stalen ros voorgoed geparkeerd en nu dus op zoek naar ander fietsgezelschap.
Zelf ben ik een avontuurlijk fietser die de cols en mooie natuur opzoekt aan een gezapig tempo en het gezellig houdt met regelmatige stops (Bourgondisch traag) en ook ... liever onverhard over trails (GR enz) dan over een drukke N weg, dus ik schuw het avontuur zeker niet. Wel steeds met GPS en kaartmateriaal onderweg.
Ik heb een Ghost trekkingfiets en een Orbea mtb en ben meestal aan het toeren in limburg (B & NL), waar het fietsknooppunten netwerk uitstekend is. Maar ook wat verderop in de Voerstreek of ardennen als de omstandigheden ernaar zijn.

Nog vragen, shoot!
Alle reacties meer dan welkom !
Beste H,

Ik wil ook graag een paar dagen fietsen nu het nog mooi weer is. Heb veel lange fietstochten in Europa gedaan, met tentje en Warmshower, een website voor gratis gastadressen voor fietsers.
Ik ben vrouw, 58 jaar en woon in Leiden.
Wil je eens kennismaken? Stuur dan een pb.

Bekwaam