Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reismaatje(s?) gezocht voor lange (nog te plannen) reis - Forum Wereldfietser

Reismaatje(s?) gezocht voor lange (nog te plannen) reis

Hallo allemaal,

Na een trip in de Kaukasus (2019, 2500km) heb ik de smaak te pakken en hoop ik (man, 29 jaar) in de nabije toekomst eens richting 'de andere kant van de wereld' te fietsen. Waar dat is maakt me eigenlijk niet uit, maar denk bijvoorbeeld aan de oude zijderoute, een tocht door Midden- en/of Zuid-Amerika, of...?
In de Kaukasus fietste ik zo'n 80km per dag, met hier en daar een uitschieter. In mijn jeugd heb ik veel gefietst in West-Europa.

Ik probeer me zo flexibel mogelijk op te stellen, hou van het avontuur en vind het leuk om af ten toe te wildkamperen. Ik hoop dat iemand met ongeveer dezelfde leeftijd (maar ook daar ben ik best flexibel in) net zo'n droom heeft. Laat maar weten wat jouw ideeën zijn, bijvoorbeeld hieronder in de reacties, in een privébericht of misschien kunnen we ergens een kop koffie drinken.

Ik hoor het graag!

Groet,

Thijs
Hoi Thijs,
Ik (man, 32, Groningen) ben ook van plan een langere trip te doen. Liefst vanaf eind september al, maarja corona... Wie weet begin ik toch richting Zuid-Europa/Marokko. Hoe nabij zijn jouw plannen?

Ik heb verder ook weinig voorkeur voor een richting, genoeg moois te ontdekken nog. Alleen hou ik rekening met de seizoenen, vandaar dat de Zijderoute me in najaar/winter wat lastig lijkt.
Er is trouwens een Zijderoute topic hier viewtopic.php?f=5&t=33842&p=352124&hili ... te#p352124 Ook een Whatsapp groep. Ik denk dat het binnenkort Zijderoute 2021 gaat heten ;)

In ieder geval leuk om het over te hebben!
Dank voor je bericht, Bart. Dit jaar gaat 'm voor mij niet worden i.v.m. werk en de epidemie, dat had ik even moeten vermelden in de initiële oproep.
Ik heb een privébericht verstuurd naar degene die de appgroep beheerd, want ik ben benieuwd naar alle plannen. Ik woon trouwens ook in Groningen.