Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje (v) gezocht voor fietsvakanties - Forum Wereldfietser

fietsmaatje (v) gezocht voor fietsvakanties

Welk sportief fietsmaatje (v) heeft zin om met mij, sportieve zestiger uit de Achterhoek, een fietsvakantie te plannen in Nederland of Europa. Alle opties zijn bespreekbaar! Bijvoorbeeld de Oostzeefietsroute (N8), de Groene Weg naar de Middellandse Zee, 'n fietsvakantie Dwars door de Balkan of gewoon rondje Nederland. Rustig tempo, afstanden circa 80-100 km per dag. Afhankelijk van de weersomstandigheden. Overnachten in B&B, pension, Zimmer frei of jeugdherberg. Eventueel tentje mee voor de mooie plekjes! In Nederland overnachten bij Vrienden op de Fiets. Vertrek in overleg en denk aan 'n fietsvakantie van circa 3 weken. Fiets op 'n Santos Travelmaster 3+ en heb ruim 20 jaar fietsvakantie ervaring!
Voor mij gaat het om het gevoel van vrijheid en het onderweg zijn op de fiets. Samen deze passie delen, de mooie momenten en de stilte! Pas als je samen van stilte kunt genieten vertel je elkaar het meest!
Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop 'n berg op te fietsen en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar je 's avonds de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je!

groetjes Gerard
email: g.heijnst@gmail.com
santos53 schreef:
ma 22 jun, 2020 18:27

email: [...]
tel: [...]
Hier helaas(??) geen dame, geen zestiger en geen Achterhoek.

Maar misschien even zuinig zijn op telefoonnummer en e-mailadres. Die zou ik per pb even aan een kandidate geven.

Succes!