Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje gezocht voor Vechtetalroute (omgeving Eindhoven) - Forum Wereldfietser

fietsmaatje gezocht voor Vechtetalroute (omgeving Eindhoven)

Vrouw van 49 zoekt een fijne fietsmaat/goed gezelschap om mooie (meerdaagse) routes te fietsen.
Voor komende 2 jaar vooral in NL en aangrenzende landen, maar over een aantal jaar verder van huis en langer weg.

Op 14 juli wil ik vertrekken vanuit Eindhoven richting Darfeld om de Vechtetalroute te doen richting Zwolle

Omgeving Eindhoven zou makkelijk zijn.

Graag leeftijd tussen 45 en 55.
fietssnelheid: toerfiets ongeveer 18 km per uur met volledige bepakking
afstand max 100 km per dag, maar liever 80.
Interessegebieden: Cultuur en natuur, gezellig eten en drinken. kamperen
Hoi Oohcarolinah,
Ook ik ben op zoek naar een fietsmaatje.
Ik ben 48 jaar en woon 28 km van Eindhoven vandaan (Ysselsteyn, noord-Limburg)
Heb verschillende fietstochten gefietst o.a. Maasroute en de ruhrtalradweg.
Hou van kamperen- cultuur en natuur en lekker eten.
Elke dag ongeveer 80 km fietsen vind ik top.
Misschien kunnen we iets afspreken.
Groetjes Annelies
Hoi Rene6699, als ik het goed begrijp wil je eind juni: een rondje Nederland (LF 7b oeverland- Terschelling en dan weer terug naar Eindhoven) fietsen in een week.
Wil je ook gaan wadhoppen?

Of blijf je een weekje op Terschelling en fiets je dan terug naar Eindhoven?

Toevallig wilde ik dit samen met mijn fietsvriendin gaan doen in september maar helaas gaat dat niet door omdat zij niet kan.

Groetjes Annelies
Hoi René, ik heb je een privé berichtje gestuurd. Groetjes Annelies
Oohcarolinah ik ben ook op zoek naar fiets gezelschap in de regio Eindhoven. Helaas is het nog steeds lastig om buiten NL te gaan maar wie weet volgend jaar...... Zelf vind ik het leuk om routes langs rivieren en kustlijnen te volgen en heb er al een paar gereden oa maas roer en ruhrtal weserradweg. Zuiderzeeroute Engelse kust noord Duitsland Denemarken ( stuk noordzeeroute) en Nieuw Zeeland. Overnachten doe ik met tent vrienden op de fiets B&B .....
Lijkt me leuk om van je te horen en mss een keer een stuk te fietsen om te ontdekken of we gelijk gestemd zijn !?
Groet Gerard '67