Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jonge reisgenoot gezocht - Forum Wereldfietser

Jonge reisgenoot gezocht

Hoi allemaal, ik ben Maaike en ik ben 19 jaar oud. Dit jaar heb ik mijn gymnasiumdiploma gehaald en ik heb nu een tussenjaar. Ik hou heel erg van reizen en heb besloten dat ik graag een fietsvakantie wil ondernemen. Ik heb hier nog geen ervaring mee, maar ben wel heel enthousiast en leergierig. Het lijkt me gaaf om naar Rome te fietsen met een aantal mensen, zodat je het avontuur kunt delen. Ik sta ook zeker open voor andere bestemmingen binnen Europa. Ik zoek iemand tussen de 18-25 jaar die net als ik van natuur en cultuur houdt. Zelf lijkt het me handig om te kamperen zodat je de kosten nog een beetje laag houdt. Ik ben van plan om te gaan reizen in juni/juli 2020. Tot die tijd zou ik wel korte tripjes kunnen ondernemen in Nederland/België. Ik kijk uit naar jullie reacties! :)
Er is een aparte FB groep met jonge fietsers. Ben je daar al lid van?
Leuk dat je dat wilt gaat doen. Een goede fiets met vooral goede wielen, voor de nodige bagage, is wel heel belangrijk. Als je wat korte trips doet idd. is een goed idee om eens te kijken hoe het gaat; iig veel succes met de voorbereidingen :)
Ik vind dat jonge mensen hier vaak ongerust gemaakt worden of hun fiets wel deugt en daardoor nodeloos op kosten gejaagd worden.
Met een fiets waarmee je in Nederland enkele weekendtochtjes met bepakking hebt gemaakt, haal je hoogstwaarschijnlijk ook Rome en terug, mits je genoeg versnellingen hebt voor de Alpenpassen. En als er onderweg toch een spaak knapt en je hoeft je niet perse over 14 dagen weer als loonslaaf bij je werkgever te presenteren, dan is dat ook geen ramp.
math schreef:
di 17 dec, 2019 00:15