Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nov. fietstocht in Marokko in Atlasgebergte - Forum Wereldfietser

Nov. fietstocht in Marokko in Atlasgebergte

Wie heeft er zin om ca. 10 dagen een fietstocht te maken in het prachtige Atlasgebergte? Plan is om er low budget met Transavia/ Rayanair heen te vliegen (250,- retour incl fiets) . Ben er al 2 keer geweest met mijn fiets en je weet niet wat je ziet, zo mooi is het daar. Ben ook vroeger in Tibet wezen fietsen maar dit komt in de buurt. Verblijf in goedkope guesthouses en genieten is het motto. In nov is het hier guur maar daar nog lekker 25 graden en alles is goedkoop daar en eten lekker. Alles is bespreekbaar.
Hoi dorus, dat klinkt interessant, ik ben er zelf een keer wezen fietsen lang geleden met 2 vrienden (marrakech-zagora vv) en dat was idd een geweldige ervaring hoewel we toen niet alles hebben kunnen fietsen vanwege tijdgebrek en wat tegenslag dus ik heb wel zin in een revanche. :D
groetjes arjan
Hallo Dorus. Dat klinkt hardstikke mooi maar jammer genoeg een jaar te vroeg voor mij (nog revalidatie).
Een jaar of 10 geleden ben ik daar eens geweest en ik wil er graag nog eens terug.
Veel plezier daar.
Precies waar ik naar op zoek was. Hoe leggen we prive contact?
Groet Sjan
Hallo Dorus,

het lijkt me erg leuk. Wil je met mij op facebook een videogesprek doen?

groet,

Yael
hallo Dorus,

Weet je datum al?
Ik heb interesse.

groet anita
Ja hier ook een enthousiasteling Dorus die benieuwd naar de data van de reis en het aantal personen is.

Groet Louis.
Datum Vd reis is (medio) november 2019. Bedoeling was met zijn 2en te gaan maar kan evt met meer.
Lijkt me fantastisch, ben zeer geïnteresseerd.
Laat me weten aub als je meer info hebt.
Groet,
Marijke
Lijkt hardstikke gaaf, heb zelf daar 2x een woestijn wandelreis
gemaakt. Waar wil je gaan fietsen?
Gebergte, platte vlakte... hoeveel km per dag...

Wil zelf ook een maand in Thailand gaan fietsen deze winter
dus wie dit leest....
Ja, dat plan heb ik ook, maar dan twee weken. Tui heeft soms last-minutes naar Thailand voor ongeveer 500 euro. En als ik de website goed lees kan de fiets voor 35 per vlucht mee.
Ik heb ook interesse en hoor graag meer over route, afstanden en zwaarte van de tocht.
Hoeveel personen maximaal kun en of wil je mee hebben?
Klinkt super Dorus. De eerste drie weken van november vertoef ik ook in Marokko. Nog geen idee waar ik ga fietsen, maar ik hoor graag je route en misschien kunnen we een paar dagen samen fietsen.
Hoi Dorus,

Ik ben benieuwd of de reis in 2019 doorgegaan is.
Ik zou dit jaar de laatste 3 weken van november naar het Atlasgebergte in Marokko willen gaan.
Hopelijk zijn de weersomstandigheden dan oké/ niet te koud (hoog in de bergen)?

Groetjes Sabine