Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje Portugal aug/sept 2019 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje Portugal aug/sept 2019

Vanaf eind augustus heb ik 3 weken vakantie. Mijn plan is om een fietsreis door Portugal te maken. Over ecovistas en stille wegen. Door berglandschap, natuur en kleine dorpjes. De route staat nog niet vast dus is bespreekbaar.
Dagafstand 80-120 km. Kamperen, zelf koken maar ook af en toe een restaurantje/terrasje. Ik zou het leuk vinden om dit met een reisgenoot (m/v) te doen. Mijn leeftijd is 44 jaar en ik heb ervaring met fietsvakanties. Regelmatig fiets ik een paar dagen door NL dus als je interesse hebt, kunnen we tijdens zo'n fietsweekend kennismaken.
mooi reisdoel en ook de periode waarin ik naar een bestemming aan het kijken was.
veel gefietst in noord en midden portugal, misschien een keer een dag of weekend tocht plannen?
gr
Marcel
Hallo Auk,

Ik heb interesse om in Portugal te fietsen met jou. Maar laten we eerst kennis maken tijdens een weekend samen fietsen. yaelguery@yahoo.co.uk Mail me, als je wilt, om een afspraak te maken: yaelguery@yahoo.co.uk Ik ben 57 jaar, maar lijk jonger.

Yael