Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje gezocht voor eind april 2019 - Forum Wereldfietser

fietsmaatje gezocht voor eind april 2019

Ik ben sportieve, spontane vrouw van 57 jaar en wil dit voorjaar eind april vanaf mijn huis( Tiel) naar het zuiden van Frankrijk te fietsen, dus de westelijke kant. Gedeeltelijk langs de kust LF route 1 fietsen. Richting Vlissingen en met de boot oversteken naar Breskens. Bij Boulogne sur mer richting Nantes, (Normandie/Bretagne) en dan langs de Franse kust naar het zuiden de Vendee (veloroute). Ik wil in 3/4 weken fietsen. We kunnen altijd overleggen.Ik zoek het liefst iemand die geduldig,sportief en spontaan is en de leeftijd vanaf 50 jaar. Ik kampeer graag en neem mijn kampeerspullen mee en soms zoek ik bed en breakfast op, afhankelijk van het weer. Ik fiets gemiddeld van 60 tot 100 km per dag. Ik heb heel wat kilometers gefietst en heb ervaring met kamperen.

Wie durft de uitdaging aan om met mij mee te fietsen. 8)

En anders in Juli naar Denemarken(oostzeeroute) fietsen dat is ook een optie.

Gr Didi
Ik ben man van 68 jaar.
Veel fietsvakantie-ervaring.
Echter niet geduldig, niet spontaan, wel sportief.
Ik moet op 2 juni in Luxemburg zijn voor wandelvakantie met vrienden.
In mei wil ik nog enkele weken fietsen door Frankrijk.
Tegenwoordig fiets ik alleen, maar wil wel weer eens met meerdere mensen op fietsvakantie.
(heb ik vroeger ook wel gedaan)

Belangrijk :
- Ik kampeer niet, dus alleen hotels en ik neem zeer weinig bagage mee.
- Met 3 á 4 personen op pad.
- In geval van te uiteenlopende verwachtingen/wensen in staat om zelfstandig verder te gaan.
- Dagafstanden niet belangrijk, afhankelijk van conditie, cultuur en weersomstandigheden.

Groeten,
Aalscholver
Hallo,

Mijn reisperiode valt een maand later.Ik zal uit Spanje komen om mijn reis verder richting België te zetten.
Waarom jouw reis niet omgekeerd maken?Anders een pb?
grtz Patrick
Hallo,
vrouw van 47 jaar.
Ik durf de uitdaging aan ....
Ik heb toch wel een beetje ervaring... afstand/tent....
Deze bestemming staat ook op mijn verlanglijstje
Ik moet wel nog werken, de duur en periode is moeilijk voor mij....
Maar het kriebelt wel
groetjes
Anais/ Belgische kust