Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht voor Camino mei 2019 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht voor Camino mei 2019

Vorig jaar heb ik, sportieve vrouw van 57, al een start gemaakt met de fietscamino vanuit Friesland; dit jaar wil ik, ergens in mei, graag verder gaan en -ook afhankelijk van de wensen van mijn toekomstige fietsmaatje- de tocht vervolgen richting Santiago de Compostela. Ik fiets zo'n 60 tot 80 km per dag.

Wie gaat er met mij mee?

Groet, Ireen
Dag Ireen,

Heb je 'n privéberichtje gestuurd!
Hallo Ireen,

Ben vrouw, wat ouder dan jij en heb veel fietstochten gemaakt. De laatste afgelopen jaar in Indonesië.
Ik wil graag dit jaar in okt./nov. gaan fietsen in Zuid Afrika, maar niet alleen.
Afstand 60 - 80 km per dag lijkt mij heel plezierig.
Graag hoor ik of je hier eventueel belangstelling voor hebt.

Sjoukje
Hoi Ireen,
Lijkt me leuk om op de fiets naar SdC te gaan. Heb diverse meerdaagse tochten gemaakt voornamelijk in Nederland, ook van Wenen naar Boedapest gefietst en in Frankrijk en België meerdaagse tocht gemaakt.
Ik ben een vrouw van 62 jaar.
Hoor graag van je of je interesse hebt.
Groet, Henny
Ik heb interesse. Mijn emailadres is yaelguery@yahoo.co.uk, ik zou een mailtje zeer waarderen!
Ik ben ook 57 jaar en woon in Leiden.

hartelijke groet,

Yael
Inmiddels ben ik bijna 2 maanden en diverse contacten met potentiële fietsmaatjes uit heel Nederland verder. Mijn meest recente 'fietsdate' blijkt een geschikte keus. We vertrekken dan ook samen vanuit Rotterdam met de Flixbus richting Parijs, waar onze fietcamino begint.