Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen in Tanzania Malawi en/of andere - Forum Wereldfietser

fietsen in Tanzania Malawi en/of andere

Hallo (wereld) fietsers,

Met een goede vriend heb ik het plan opgevat om te gaan fietsen in Afrika van november 2018 t/m januari 2019. Het idee is te starten in Noord-Tanzania, de bergen rondom de Kilimanjaro te bedwingen op onze 2-wielers, en vervolgens verder af te zakken naar Dar es Salaam (via Zanzibar). Aldaar haakt vriend af (na ongeveer 5 à 6 weken), en wil ik de reis vervolgen: wellicht met de trein naar Mbeya en verder Malawi in, of elders.

Wie heeft er zin mee te fietsen? De hele route of het deel van Dar es Salaam (Tanzania) naar Malawi (of evt. elders in overleg).

Ons en mijn idee van de fietsreis is genieten van de omgeving en de mensen, en de tijd te nemen om andere activiteiten te doen dan alleen fietsen (bv Mount Meru beklimmen, snorkelen bij Zanzibar). Dus wél het merendeel van de dagen fietsen, maar niet het streven om elke dag 80-100 km af te leggen.

Ben benieuwd naar jullie reactie
groetjes Anita (57)
hallo Anivia,

het lijkt me wel een mooi plan. Ik heb helemaal geen ervaring in Afrika met fietsen, tot nu toe alleen binnen Europa. het eerste belangrijke is om jullie te leren kennen en als er een klik is, is er veel mogelijk. Dus ik hoor graaag meer van je> Ik ben overigens zelf 56 jaar oud en woon in Leiden.

fietsgroet,

Nadine
Ha Nadine,

Leuk van je te horen. Ik heb een privé berichtje naar je gestuurd, om even contact te leggen!