Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht

Ik heb het fietsen weer opgepakt :D, conditie aan t opbouwen dmv regelmatig weekendje weg, met bepakking kamperen. Dagafstanden 50 - 80 km. Op termijn wil ik weer lange tochten gaan maken door Europa en mn grote droom Zuid-Amerika.
Ik ben nu op zoek naar een fietsmaatje. In eerste instantie om samen de fietsweekenden in Nederland vorm te geven en wellicht in 2019 een langere reis te maken.
Ik ben vrouw, 50 jaar, woon in het midden van het land. Het mooist als je ook in t midden van t land woont ;-).
Hoi Karin,

Je plannen spreken me wel aan. Mischien heb je op korte termijn wel tijd en interesse in een fietstochtje van enige dagen. Ik ben nieuwsgierig naar je reactie op mijn PB.

Groeten,

Chris
Hoi Karin, ik heb je een PB gestuurd.
Karin500 schreef:
do 28 jun, 2018 21:37
Ik heb het fietsen weer opgepakt :D, conditie aan t opbouwen dmv regelmatig weekendje weg, met bepakking kamperen. Dagafstanden 50 - 80 km. Op termijn wil ik weer lange tochten gaan maken door Europa en mn grote droom Zuid-Amerika.
Ik ben nu op zoek naar een fietsmaatje. In eerste instantie om samen de fietsweekenden in Nederland vorm te geven en wellicht in 2019 een langere reis te maken.
Ik ben vrouw, 50 jaar, woon in het midden van het land. Het mooist als je ook in t midden van t land woont ;-).
Hoi Karin, ik heb je PB verstuurd !
Hallo Karin,

Ik wil na volgende week samen met jou een fiestochtje in Nederland maken ik woon in Leiden en ben vrouw van 56 jaar. Laten we samen genieten van deze mooie zomerdagen! Met tentje mee.

hartelijke groet,

Nadine
Hoi Karin,

Ik las je “oproep” en eigenlijk ben ik op zoek naar hetzelfde. Ik heb dit jaar in Z-Spanje gefietst en nog wat kleine tochten in de buurt maar heb ook weer zin in meer en ook “grotere” tochten. Ik zag dat je oproep al enige weken oud is maar mocht je nog zoekende zijn dan hoor ik graag van je.

Groet,
Peter
Tilburg,
1963
Hoi Karin,

Inmiddels 2 jaar verder..... Hoe gaat het met het opbouwen van je fietsconditie? Ik ben van plan om half mei dit jaar van Sevilla naar Santiago (via de Zilverroute) te fietsen en van Santiago via de noordelijke Camino route richting Frankrijk. En dan zien hoe ver ik kom, Bilboa? In totaal heb ik ongeveer 4 weken de tijd.

Ben 50 jaar jong. Mooi weer kampeerder (bij slecht weer alternatieve overnachtingen onder een vast dak....). 4 grotere fietstochten gedaan vanaf 2016 (toen verslaafd geraakt tijdens mijn fietstocht naar Rome). Bij niet veel hoogteverschil fiets ik ca 80-100 km. Als er veel leuke dorpjes/steden zijn of bij heuvel- berachtig terrein tussen de 50 en 70km per dag. Wanneer het je wat lijkt? Woon in de buurt van Groningen.

Groetjes, Marja