Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoten. - Forum Wereldfietser

Reisgenoten.

Vanaf zaterdag 21 juli wil ik een fietstocht maken binnen Europa max 2 weken. Eerder naar Rome en Barcelona gefietst, superleuk. Verder Umbrie, Toscane en Corsica gezien op de fiets, pittig leuk en warm.
Fiets op een Cube racefiets met bagage en laat mijn tent thuis.
Ik zit nu te denken aan Berlijn maar zeker benieuwd naar andere ideeën en verhalen.

Kun je niet 21 juli maar wil je later of op een ander moment, wel reageren hoor. Ik heb veel vrije tijd en het lijkt me geweldig om een lang weekend door Nederland te fietsen of net daarbuiten. Plannen zat.

Dus brand los,

Liesbeth 55 Haarlem.
Succes!
Hoi Liesbeth,

Ook ik zou deze zomer nog graag een fietstocht maken in Europa. Graag zou ik iets meer over je plannen lezen. Ik heb je een PB gestuurd.

Groeten,

Chris
Ha Liesbeth,

ik heb je een PB gestuurd.

Groet, Nouk
Hoi Liesbeth,

Ik wil graag kennis maken . Ik woon in Leiden. Als het klikt wil ik wel samen met jou fietsen, waarheen dat kunnen we samen beslissen. Dus laten we een afspraak maken ergens.Ik ben vrouw van 56 jaar. Heb al lange fietstochten in Duitsland, Belgie, Nederland, Frankrijk en Engeland gedaan. Spanje, Portugal of Italie lijken me wel wat.

Tot horens,

Nadine
Man 67 jaar. Heb zojuist Berlijn-Wenen gefietst. Wil juli,augustus nog wel wat fietsen in Europa.
Bij voorkeur met 3 tot 4 personen.
- Niet kamperen (dus hotels)
- Minimaal bagage
- 80 km per dag
- Max. 10 dagen

E.v.t hou ik me aanbevolen voor 2019

Groeten,
Aalscholver
Hoi Liesbeth,

Door persoonlijke omstandigheden reageer ik wat laat...
Ik ben 68 jr. en heb de nodige fietstochten-ervaring. O.a. Santiago de Compostella, Rome, Van Rome naar Athene en van Z-Zwitserland naar Nederland. Tevens 7 X de Elfstedentocht gefietst.
Sta open voor meerdere einddoelen. Fiets tussen de 80 - 100 km/dag. (afhankelijk van wind/weer enz.)
Low budget maar bij voorkeur niet kamperen.
We kunnen ook een kennismaking- en trainingsweekend plannen in Friesland. Ik woon erg ruim in een mooie omgeving.

mvg. Weerman