Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vrouwelijke fietster (25-55 jaar) gezocht voor off road reis Kirgizie juni-juli 2018 - Forum Wereldfietser

Vrouwelijke fietster (25-55 jaar) gezocht voor off road reis Kirgizie juni-juli 2018

Hei you! Wij - Raymon (nl), Jerry (nl) en Tine (Be), allen tussen de 35-45 jaar, zoeken nog een vrouw 25-55 jaar die ons wil vergezellen op onze off-road fietsreis naar Kirgizie van 25 juni tem 15 juli. We willen deze route doen:
http://www.bikepacking.com/routes/tian- ... yrgyzstan/

We zijn alledrie goed in vorm, maar het motto is: het moet leuk blijven.

We gaan (noodzakelijkerwijs) kamperen, veel fantastische desolate landschappen zien.

Stuur mij graag een berichtje tine.tuyls@gmail.com

Tine
Sarojinie schreef:
do 19 apr, 2018 08:03
...off-road fietsreis naar Kirgizie van 25 juni tem 15 juli.
Moet je wel een flink tempo aanhouden ;)
Fedor schreef:
do 19 apr, 2018 09:10
Sarojinie schreef:
do 19 apr, 2018 08:03
...off-road fietsreis naar Kirgizie van 25 juni tem 15 juli.
Moet je wel een flink tempo aanhouden ;)
Dit is waarschijnlijk een kwestie van naar versus in. Tsja, de voorzetsels zijn duidelijk het volgende dat naar de willekeur verdwijnt in het Nederlands. Bijna elke dag lees ik op nieuwssites koppen als "gewonde gevallen na botsing"; dat vind ik zielig: heb je een botsing gehad, raak je ook nog gewond, of: ben je bij een botsing gewond geraakt, kom je ook nog ten val.
Leon schreef:
do 19 apr, 2018 09:21
Tsja, de voorzetsels zijn duidelijk het volgende dat naar de willekeur verdwijnt in het Nederlands. Bijna elke dag lees ik op nieuwssites koppen als "gewonde gevallen na botsing"; dat vindt ik zielig: heb je een botsing gehad, raak je ook nog gewond, of: ben je bij een botsing gewond geraakt, kom je ook nog ten val.
:lol:

Sorry maar dat kon ik dan weer niet laten..
AndreM schreef:
do 19 apr, 2018 15:36
Sorry maar dat kon ik dan weer niet laten..
Klopt dat wel? Met een t is toch alleen als je het zo schrijft: 'ik ben het die dit vreemd vindt'. Die is een derde persoon dus stam+t. 'Dat vind ik zielig' is toch eerste persoon dus alleen de stam. Toch? Dit alles gewoon uit nieuwschierigheid...

Edit
Hier staat wat uitleg: https://onzetaal.nl/taaladvies/ik-ben-h ... ind-vindt/
mqaa schreef:
do 19 apr, 2018 16:22
'Dat vind ik zielig' is toch eerste persoon dus alleen de stam. Toch? Dit alles gewoon uit nieuwschierigheid...
Klopt.

Ik had de "vindt ik" wel zien staan maar die liet ik even over aan een ander :)

Overigens is het nieuwsgierigheid ;)

Topic krijgt wel veel aandacht zo :P
AndreM schreef:
do 19 apr, 2018 15:36
Leon schreef:
do 19 apr, 2018 09:21
Tsja, de voorzetsels zijn duidelijk het volgende dat naar de willekeur verdwijnt in het Nederlands. Bijna elke dag lees ik op nieuwssites koppen als "gewonde gevallen na botsing"; dat vindt ik zielig: heb je een botsing gehad, raak je ook nog gewond, of: ben je bij een botsing gewond geraakt, kom je ook nog ten val.
:lol:

Sorry maar dat kon ik dan weer niet laten..
Het was een test. Jij bent geslaagd. Wie weet (ik niet) zitten er nog meer tests in het stukje. :D
Fedor schreef:
do 19 apr, 2018 17:23
Overigens is het nieuwsgierigheid ;)
Nee joh. Dat is brabants dialect. Witte wel. :roll:
Kom mensen, stop eens even met dat off-topic geneuzel.