Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje V gezocht voor zelf gekozen doel in Europa - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje V gezocht voor zelf gekozen doel in Europa

In reeds meer dan 40 jaar heb ik (man 67 jaar) in 13 landen in Europa en in delen van Indonesië gefietst samen met mijn echtgenote (64 jaar). Helaas is zij in 2017 plotseling overleden en zijn alle plannen in duigen gevallen. Wij maakten tochten van 2 weken tot 5 weken o.a. in Frankrijk, Engeland, Ierland, Zweden, België, Duitsland, Zwitserland, Italië, Luxemburg, Bali, Lombok, Java, Rondje Berlijn, Rondje Bodensee, Amsterdam-Parijs, Amsterdam-Basel, Basel-Venetie, Venn-Bahn, RaVels, Spreewald, enz. Diverse routes Benjaminse gereden. Heb veel trekkerservaring.
Graag wil ik dit jaar weer een tocht in Europa maken met een fietsmaatje. De inhoud (natuur, landschap en samen genieten) is belangrijker dan het reisdoel. Ik zoek geen relatie of partner wel een goede gesprekspartner.
Ben 1m90 lang, fietsmaat 65, goede conditie. Ben in bezit van een uitgebreide lichtgewicht kampeer- en trekkersuitrusting voor twee personen. Ik streef naar een low bugdet vakantie en zelfvoorzienend onderweg (zelf koken en thee/koffie zetten.
Het profiel van het beoogde fietsmaatje is: 18 km/h, niet vies van heuveltjes, weerbestendig, actieradius ca 80 km per dag met bagage van maximaal 20 kg. (2 lowriders voor en 2 tassen achter, geen elektrische fiets. Niet roker.
Waterdichte low-rider tassen en fietstassen alsmede goede fiets zijn aanwezig. Fietsmaatje hoeft niets extra's te investeren in materieel.
Overnachten (gescheiden) kan ook in hotel, B&B, Vrienden van de fiets of eigen tentje.
Aanreizen naar doelland kan ook per auto met fiets op fietsdrager, trein, boot of vliegtuig, of huurfiets ter plaatse.
Fietsmaatje hoeft geen ervaring te hebben, wel goede conditie.
Wie wil de uitdaging aan om eens kennis te maken en te kijken of er een klik is.
Flexibel in keuze van reisperiode in 2018.
Er kan ook gekozen worden voor korte vakantie in Nederland of Belgie om ervaring op te doen met trekken. Bagage kan in sommige gevallen ook vervoerd worden
Ton
Dag Ton,

Zoek een fietspartner voor een fietsvakantie bijvoorbeeld in Europa.
Heb goede conditie en klein beetje ervaring.

Groet,
Leentje
Dag Leentje,

Hoewel ik jou een prive bericht heb gestuurd zie ik niet dat het aangekomen is.
Mogelijk staat in jouw profiel ingesteld dat je geen prive berichten wilt ontvangen.
In mijn profiel staat het wel ingesteld.

Ton
Dag Ton,

Zie hierover niets staan in mijn profiel.
Bericht kunt u sturen naar:
lvandenberg53@gmail.com
Ha,
Ook ik hou van fietsen,afgelopen jaar naar van niet naar Santiago,was zeer bijzondere ervaring. Ik, vrouw 5, zou graag begin augustus naar Berlijn willen fietsen, wie weet kunnen we samen. Ik hoor het graag, hartelijke groet, janske
Ha Janske, zo jong nog en al zo daadkrachtig :D .
Dag Ton,
Dank voor de uitgebreide persoonlijke informatie en verwachtingen.
Spreekt me aan en prima met jou eens te gaan koffiedrinken, met wederzijdse klik fiets ik graag met je mee.
Ook het lichtgewicht kamperen, budgettair en af en toe hotelletje en het aantal km.spreekt me aan.
Zelf wil ik dit jaar meer van pensioen genieten, ben een sportieve dame van 65 en woon in Utrecht.
Mijn vaste fietsvriendin heeft andere verplichtingen, dus zoek ik ook 1 en of meerdere fietsmaatjes.
Dus als er een klik is met meer fiets genieter(sters) graag!

Recente fietstochten 2017
Kanaalroute zuidkust Engeland en Noordkust Frankrijk
Andalusië

Mijn plan is om vanaf Mei tot Augustus naar Venetië te fietsen maar kan ook elders in Europa zijn.
Route en tijd ligt niet vast.
Fietsgroeten van Jopi Floor
Dag Ton e.a.,
Ik zie dat mijn reactie heel vreemd is geplaatst , zo jong ben ik echt niet meer. Bij deze nog een poging. Ik ben dus een vrouw van 57, en heb vorig jaar met heel veel plezier van Nederland naar Santiago gefietst. Daarom zou ik dit jaar graag nogmaals een langere tocht maken in de zomer, bij voorkeur de eerste weken van augustus.
Ik hoor graag als jullie geinteresseerd zijn, hartelijke groet, Janske
:)
Bert van Sprang schreef:
di 27 feb, 2018 22:26
Ha Janske, zo jong nog en al zo daadkrachtig :D .
Dag Anton,

Jouw oproep om samen op een vriendschappelijke manier fietstochten te maken spreekt mij heel erg aan. Afgelopen jaren hebben mijn man en ik heel veel fietstochten gemaakt; je zou kunnen zeggen dat fietsen onze passie was. Na het overlijden van mijn man mis ik het echte fietsen dan ook heel erg, hoewel ik nog steeds heel regelmatig een fijne tocht maak, want van fietsen wordt een mens immers blij. Een lam in de wei, een mooie rivier in een weids landschap, dat maakt het fietsen zo aantrekkelijk.
Jouw voorstel om samen te bekijken wat fijn en mogelijk zou zijn, klinkt heel goed. Ik lees dan ook graag een reactie van jou, zodat we misschien een reisplannetje zouden kunnen maken.

Elise
Beste Elise,
Ik heb een PB gestuurd incl. BCC naar mijzelf. Krijg echter geen reactie.
Mocht contact niet lukken gebruik dan mijn directe e-mail adres: fietsmaatje@bronput.nl
Gr. Ton
Hallo Ton,

je oproep spreekt me aan, ook het vriendschappelijke. Ik wil binnenkort naar Israel ( mijn geboorteland) fietsen. Ik dacht misschien kunnen en we een gedeelte van de tocht daarheen samen fietsen. Ik hoor het graag van je. Ik sta er ook achter om eerst een kort tochtje in Nederland te doen samen. Ten laatste: ik ben 56 jaar.

groet,

Yael
Klinkt goed Ton,

Zou je het ok vinden om met een man van 62 te fietsen.... Als het klikt.
Ben in de afgelopen 10 jaar ook wel over de wereld gegaan. Maar nog nooit veel"wild" wat me erg gaaf lijkt. De stilte. Natuur. Dat soort dingen.

Ps. Ik sta voor veel open.
Hoor graag van je
Of van anderen....

Groet
Ron