Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen the pacific coast - Forum Wereldfietser

Fietsen the pacific coast

Ik ben op zoek naar iemand die met mij wilt opstarten. En dan bv de eerste week gezamenlijk vancouver is land te ontdekken. Mijn plan is om te eindigen in San Francisco. Ik vertrek zo ongeveer 12 juni 2018. Het ticket is nog niet gekocht want ze zijn nog best prijzig. Heb je ook plannen om die kant op te gaan laat het mij weten. Groet!
Hallo,

Ik heb de route Portland-San Francisco afgelopen zomer (juli-augustus 2017) gefietst. Van san francisco ben ik verder naar LA getreind en vandaar terug gevlogen.
Vlucht geboekt via cheaptickets. (delta/klm) fiets achteraf bijgeboekt bij maatschappi delta jen op luchthaven LA . Alles verliep probleemloos en het is echt een prachtige route.
De route is prima alleen te doen je komt veel fietsers tegen (geen nederlanders...ben ik tegen gekomen)
Als je nog wat actuele tips wil kan je me altijd berichtje sturen.

grt
Huub
Samen met 2 anderen (1 man, 1 vrouw) gaan wij deze zomer (juli-aug) de pacific coast trail van vancouver naar san fran fietsen. Gemiddeld 75-80km per dag. Veel kamperen, af en toe hostel/ CouchSurfing / warmshowers, af en toe misschien een motel. Eens per week een rustdag of 2.

Lijkt dat je wat en heb je zin om mee te fietsen? Stuur even een PB (persoonlijk bericht) dan kletsen we verder.

Onze heenreis zal 14 juli zijn vanaf schiphol. Die datum ligt vast. Terugreis ligt wat meer uit elkaar.
Dan zouden we elkaar onderweg tegen kunnen komen. Ik vertrek 25 Juni.
Bedankt Huub, Coen en Inge voor jullie reacties. Ik check inderdaad regelmatig de budgetmaatschappijen Huub. En Coen jullie vertrekdatum is voor mij te laat. Inge bedankt voor je persoonlijke tips. Ik ben mij ondertussen ook aan het oriënteren op fietsen in Spanje en dan heen en weer met de fietsbus. Het idee dat mijn fiets veilig aankomt vind ik erg fijn. Fietsen van Pamplona naar Valencia en daarna omhoog naar de Pyreneeën. gr yvon
Inge1 schreef:
di 13 feb, 2018 06:31
Dan zouden we elkaar onderweg tegen kunnen komen. Ik vertrek 25 Juni.
Heb net je Blog gezien, en de kans is idd vrij groot dat we (Coen, V, en ik) je gaan zien.
Stuur wel een PM.

Groet Ee1ke
Net pb beantwoord.
Inge1 schreef:
di 13 feb, 2018 06:31
Dan zouden we elkaar onderweg tegen kunnen komen. Ik vertrek 25 Juni.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Bij mij staan de pacific coast of sierra cascades al jaren hoog op mijn verlanglijstje. Ik ga je blog volgen! Veel plezier!
Dank je wel.

Niet te lang uitstellen - zijn echte top! bestemmingen.
Hoi Inge,

ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.

Groeten,
Marlon
Hoi Inge,

ik bedoel een email.