Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santiago de Compastello mei 2018 - Forum Wereldfietser

Santiago de Compastello mei 2018

Ik ben een fietser(man) van 67 en bekend met het lange afstandsfietsen. Ik zoek een fietsmaatje voor een tocht naar Santiago de Compastello (Spnje) aanvang mei 2018 zo'n 2500 km en 6-10 weken. Ben je nieuwsgierig en heb je belangstelling dan wil ik graag met je contact voor uitwisseling van verdere info.
Groetjes
Santosi
Hallo Santosi.

Ik heb interesse. Ik ben vrouw van 56 jaar, die kameraadschappelijk wil omgaan met je tijdens de tocht, dus zonder bijbedoelingen. Als U dit kan en wil, dan graag reactie. Ik wil ook naar Spanje fietsen vanuit Nederland.
Je ontmoet onderweg zoveel Santiago-gangers, ook op de fiets, dat je zou kunnen overwegen om alleen op pad te gaan. Ik was af en toe blij dat ik weer eens een paar dagen solo aan het pelgrimeren was, want dat was mij doel...

Houd er rekening mee dat je als fietser een soort 2e rangs pelgrim bent. Vooral in Spanje kun je soms een hostel niet in voor 17.00 uur, omdat ze wandelaars voorrang geven, terwijl er dan nog wel plek is. Je krijgt dan om 17.00 uur te horen dat het vol is.Vind ik overigens wel begrijpelijk. Ik had een tentje bij me, dus voor mij was dat geen probleem.

Bon Camino!

Gee
Het is Santiago de Compostel(l)a. Anders kom je verkeerd uit. ;-)
Hallo Santosi,
Lijkt me leuk om met je mee fietsen.
En vooral vanuit Nederland....
In 2013 ben ik naar Burgos gelopen .
Ipv.hostels kunje heel goed kamperen en heel goedkoop gites overnachten.
Kortom, het lijkt me leuk om met je kennis te maken.
Flora