Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietmaatje gezocht voor Vietnam eind 2018 - Forum Wereldfietser

Fietmaatje gezocht voor Vietnam eind 2018

Beste fiets liefhebbers,

Ik heb het plan om eind 2018, nov/dec zo'n 3-4 weken te gaan fietsen in Vietnam. En zoek daarvoor dan ook een fietsmaatje; samen is zeker zo gezellig, en ook nog veiliger. Ik ben een gehuwde man van 64 jaar, woon net boven Gorinchem, fiets regelmatig met zowel de racefiets als ook met hybride voor woon-werkverkeer. En heb de laatste jaren met een fietsmaat diverse mooie fietstochten gemaakt , o.a. vanaf huis naar Tsjechië, met de trein naar Basel en van daar naar huis, rondje België etc.etc. Maar mijn fietsmaat heeft geen interesse om in Azië te gaan fietsen, vandaar dat ik een nieuw maatje zoek.
Ik hou van rustig aan, genieten onderweg van koffie o.d., een lekkere lunch, natuur en cultuur, en regelmatig tijd uittrekken om e.e.a. te bekijken.
Heb jij, man of vrouw, dat maakt niet uit, nog geen fietsmaatje en spreekt het idee van Vietnam in nov/dec 2018 je wel aan, dan hoor ik graag van je, en kunnen we misschien een keer kennis maken, en kijken of het klikt voor wat betreft een fietsreis.

Groetjes, Dick
Hallo Dick,

Ben Wiel uit Venlo, 64 jaar. in 2014 vanuit Venlo naar Rome en in 2015 naar Barcelona gefietst.
Hoe staat het met je plannen, wil rond die tijd ook een trip maken, van Kaapstad naar Johannesburg in ZA.
Bed@Breakfast.
Vietnam wil ik ook nog wel eens doen op een later tijdstip, ik was er al vaker voor zaken.
Mocht je je plannen willen wijzigen en meefietsen in ZA hoor ik het graag.
Groetjes,

Wiel
Hallo Dick,

Het soort fietsvakantie die je schetst spreekt mij wel aan, maar ik ben al in Viet Nam geweest.
Deze herfst wik ik (vrouw, 65+, veel fietservaring) graag in okt./nov. gaan fietsen in Zuid Afrika.
Misschien heb je daar eventueel ook wel zin in?

Met vriendelijke groet,

Sjoukje
Hoi Sjoukje,
Leuk dat je reageert, maar ik zoek toch echt iemand voor Vietnam; mogelijk kun je met Wiel uit Velo, zie boven, wel samen naar ZA?
Groet,
Dick
Dick2 schreef:
vr 29 dec, 2017 17:42
Beste fiets liefhebbers,

Ik heb het plan om eind 2018, nov/dec zo'n 3-4 weken te gaan fietsen in Vietnam. En zoek daarvoor dan ook een fietsmaatje; samen is zeker zo gezellig, en ook nog veiliger. Ik ben een gehuwde man van 64 jaar, woon net boven Gorinchem, fiets regelmatig met zowel de racefiets als ook met hybride voor woon-werkverkeer. En heb de laatste jaren met een fietsmaat diverse mooie fietstochten gemaakt , o.a. vanaf huis naar Tsjechië, met de trein naar Basel en van daar naar huis, rondje België etc.etc. Maar mijn fietsmaat heeft geen interesse om in Azië te gaan fietsen, vandaar dat ik een nieuw maatje zoek.
Ik hou van rustig aan, genieten onderweg van koffie o.d., een lekkere lunch, natuur en cultuur, en regelmatig tijd uittrekken om e.e.a. te bekijken.
Heb jij, man of vrouw, dat maakt niet uit, nog geen fietsmaatje en spreekt het idee van Vietnam in nov/dec 2018 je wel aan, dan hoor ik graag van je, en kunnen we misschien een keer kennis maken, en kijken of het klikt voor wat betreft een fietsreis.

Hoi Dick,

Ik heb je Pb verstuurd.

Didi

Groetjes, Dick
Beste Didi en alle anderen.

Ik ben inmiddels al voorzien en ga in November naar Vietnam,

Dus reageren is niet meer nodig/gewenst.

Groet,
Dick
Dick2 schreef:
wo 21 feb, 2018 19:40
Beste Didi en alle anderen.

Ik ben inmiddels al voorzien en ga in November naar Vietnam,

Dus reageren is niet meer nodig/gewenst.

Groet,
Dick
Ok! is goed, Veel succes met fietsen in Vietnam

Didi