Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje gezocht - Forum Wereldfietser

fietsmaatje gezocht

Hallo fietsliefhebber,

Vorig jaar ben ik naar Rome gefietst met een vriendin en dat smaakt naar meer!
Ik ben 60 jaar en ga al 11 jaar met de fiets op vakantie. Rustig aan ….. gemiddeld zo’n 60 á 80 km per dag en slapen in een goed bed in een B&B, Vrienden-op-de-fiets-adresje, of niet te duur hotel. Het scheelt in bagage en ik ben niet echt een kampeerder. Op zijn tijd koffie (erg belangrijk!), lekker eten (natuurlijk óók picknicken) en veel moois zien onderweg: kortom genieten van het fietsen en alles daaromheen!
Fietsen in Europa, bv Schotland / Groot Brittannië / Ierland / Frankrijk / Spanje / Italië .….. maar misschien ook wel met Asian Way of Life naar Vietnam, Laos, Cambodja. Er is nog zoveel moois te befietsen! Ook regelmatig een leuke tocht maken in Nederland of België is gezelliger met iemand samen dan alleen.
Zoek jij ook een fietsmaatje en heb je ongeveer dezelfde ideeën daarbij als ik? Laten we dan eens afspreken om verder te praten / fietsen en te kijken of het klikt. Ik woon in Etten-Leur (bij Breda).

Groet Marjan
Dag Marjan,

Heb je gister 'n privebericht gestuurd!

groet,
Gerard
Hallo

Ik ben vrouw van 55 jaar en woon in Leiden, Zuid Holland. Ik zou binnenkort een tocht in Portugal of Italie willen maken. misschien heb je zin en ben je in de gelegenheid om mee te gaan?
Natuurlijk moeten we eerst kennis maken. Ik hoop iets van je te horen.

groet,

Bekwaam
Hallo bekwaam,
Ben dit jaar naar Santiago geweest en wil graag volgend jaar naar Rome. Het liefst in de maand juni..
Groet,
Gerard
Hallo Marjan,

Je interesse voor Vietnam spreekt mij ook aan. Ik heb het plan om eind 2018, nov/dec zo'n 3-4 weken te gaan fietsen in Vietnam. En zoek daarvoor dan ook een fietsmaatje; samen is zeker zo gezellig, en ook nog veiliger. Ik ben een gehuwde man van 64 jaar, woon net boven Gorinchem, fiets regelmatig met zowel de racefiets als ook met hybride voor woon-werkverkeer. En heb de laatste jaren met een fietsmaat diverse mooie fietstochten gemaakt , o.a. vanaf huis naar Tsjechië, met de trein naar Basel en van daar naar huis, rondje België etc.etc. Maar mijn fietsmaat heeft geen interesse om in Azië te gaan fietsen, vandaar.
Ook ik hou van rustig aan, genieten onderweg van koffie o.d., een lekkere lunch, natuur en cultuur, en regelmatig tijd uittrekken om e.e.a. te bekijken.
Heb jij nog geen fietsmaatje en spreekt het idee van Vietnam in nov/dec 2018 je wel aan, dan hoor ik graag van je, en kunnen we misschien een keer kennis maken, en kijken of het klikt voor wat betreft een fietsreis.

Groetjes, Dick
Hallo Marjan,
Ik ben een fietser(man) van 67 en bekend met het lange afstandsfietsen. Ik zoek een fietsmaatje voor een tocht naar Santiago de Compastello (Spnje) aanvang mei 2018 zo'n 2500 km en 6-10 weken. Ben je nieuwsgierig en heb je belangstelling dan wil ik graag met je contact voor uitwisseling van verdere info.
Groetjes
Santosi
Staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje in de maand januari (schijnt de beste tijd na regenseizoen) 4 weken te fietsen door Vietnam/Laos/Cambodja!
Alhoewel Maleisie/ Midden Thailand me nog heerlijker lijkt.
Hotels schoner èn af en toe een duik in zee!
Ben sportieve vrouw van 64. Hou niet van overdreven lange afstanden per dag. Ook lekker om je heen kunnen kijken en de natuur inademen... wat vinden jullie daarvan?
Hallo Santosi,

ik wilde ook rond die tijd naar Spanje fietsen. Heb je al een reisgenoot?
Aan Santosi,

ik ben een vrouw van 56 jaar en reis low budget.