Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie fietst mee? fietsreis 2018 of 2019 - Forum Wereldfietser

Wie fietst mee? fietsreis 2018 of 2019

Hallo fietsers,

Ik wil mijn plan om een langere fietsreis te maken hier vast digitaal de wereld insturen. Wie weet vind ik op deze plek iemand die, in ieder geval een deel daarvan, met mij mee wil fietsen.
Een concreet plan moet zich nog uitkristalliseren, het meeste is dus nog open. Hieronder wat gedachten, die natuurlijk kunnen veranderen.
Hoe lang? minimaal een half jaar, zo mogelijk langer.
Waarheen? Europa, richting Azië, evt. Canada (the great trail), al vertrek ik graag vanuit mijn eigen voordeur.
Wanneer? Afhankelijk van wat ik voor elkaar krijg juli 2018 of mei 2019
Hoe? low budget, dus voornamelijk kamperen (mag ook wild).
Wie ben ik? Een vrouw van 55 met al redelijk wat fiets ervaring. Ik ga elke zomer wel fietsen, mijn langste tocht tot nog toe was 3400 km door een deel van Europa. Ik ben geen hardfietser, fiets tussen de 60 en 110 km per dag afhankelijk van wat zich onderweg aan moois of uitdaging aandient.
Ik ben benieuwd,
Cecile
Hai Cilia,N

ik ben ook 55 jaar en zou wel eens willen kennis maken met je.
Ik woon in Leiden.

groet,

Nadine
Hoi Nadine,
Ik heb je een bericht gestuurd. Ik dacht een PB, maar ik kan het nu nergens meer terug vinden.
Laat me even weten of je het ontvangen hebt!
groetjes
Cecile
Hallo Cecillia,

ik heb je mijn telefoonnummer gemaild, hoop dat we elkaar binnenkort zullen spreken. Anders kun je hier nog een pbtje schrijven.

groet,

Nadine
Hallo Cecllia.

Ik zie je oproep om bv in 2019 een lange fietstocht te gaan maken
Dit spreek me erg aan.
Zouden we een kennis kunnen maken met elkaar.
Ik ben een sportieve vrouw van 66 jaar.
Al wat tochten gefietst in en buiten europa.

Hoor graag je reactie....
Mail adtes 51mjgw@gmail.com

Zonnige groet mad
Hallo Cecilia en de andere vrouwen,
Ook mij spreekt je oproep aan, ik zou het leuk vinden contact te hebben met je/jullie.
Mijn plan is in 2019 een echte lange fietstocht gaan maken.
Mijn e-mailadres: lilbereikbaar@gmail.com
Vriendelijke groet
Lilian
hoi Cilia
ik heb een pb verstuurt naar jou
gr marcel
Hoi Cecile,
Dromen durven doen. Ik vertrek volgend jaar mei om van Alaska naar Ushuaia te fietsen. Ik heb hier 20 maanden voor uitgetrokken. Wellicht vind je het leuk om op een traject aan te haken??

Ben benieuwd.
Gr. Noor
cilia schreef:
zo 01 okt, 2017 09:31
Hallo fietsers,

Ik wil mijn plan om een langere fietsreis te maken hier vast digitaal de wereld insturen. Wie weet vind ik op deze plek iemand die, in ieder geval een deel daarvan, met mij mee wil fietsen.
Een concreet plan moet zich nog uitkristalliseren, het meeste is dus nog open. Hieronder wat gedachten, die natuurlijk kunnen veranderen.
Hoe lang? minimaal een half jaar, zo mogelijk langer.
Waarheen? Europa, richting Azië, evt. Canada (the great trail), al vertrek ik graag vanuit mijn eigen voordeur.
Wanneer? Afhankelijk van wat ik voor elkaar krijg juli 2018 of mei 2019
Hoe? low budget, dus voornamelijk kamperen (mag ook wild).
Wie ben ik? Een vrouw van 55 met al redelijk wat fiets ervaring. Ik ga elke zomer wel fietsen, mijn langste tocht tot nog toe was 3400 km door een deel van Europa. Ik ben geen hardfietser, fiets tussen de 60 en 110 km per dag afhankelijk van wat zich onderweg aan moois of uitdaging aandient.
Ik ben benieuwd,
Cecile
Ik ben een vrouw van 51 en ik wil half juni 2018 vanuit Vancouver fietsen naar san Francisco, daar heb ik 5 weken de tijd voor genomen. Misschien is er een mogelijkheid om een stukje samen te fietsen? Het lijkt mij gaaf om ook naar de parken te gaan maar dat doe ik liever niet alleen.. Ik woon in Amsterdam. Past dit wellicht in de plannen dan hoor ik het graag en gaan we een x om de tafel zitten. groet yvon
Yvn: de route die jij noemt ga ik dit jaar fietsen - doe er alleen iets langer over dan de door jouw genoemde 5 weken. Mocht je gps tracks willen hebben mail me dan een pb.
Hallo Cilia,

Zou je ook belangstelling hebben voor 4 tot 6 weken fietsen in Zuid Afrika deze herfst?
Dat wil ik (vrouw 65+ met veel fietservaring) graag doen dit jaar, maar niet alleen.
Met vriendelijke groet,

Sjoukje
Hallo Cilia,

Ik wil graag met je mee fietsen en heb fiets ervaring en alle tijd.
misschien kunnen we wat afpreken of elkaar te ontmoeten.
Met vriendelijke groet
Frans
Beste Cecile,

in juli 2018 vertrek ik richting Teheran (iran). Trek hier 4 maximaal vier maanden voor uit. Ik zoek iemand die een deel ( misschien wel helemaal) de route met mij wil optrekken. Misschien heb je belangstelling.

Laat maar weten

Groet

Rob
Hallo Cecile,
Ben je al klaar met het vormen van een fietsclubje?
Lijkt me een leuk plan en ik zou vanaf Juli as. mee kunnnen fietsen.
Heb fietservaring vooral in de bergen en vind ik leuker dan vlak terrein.
Ben een vrouw van 65 jr.en woonachtig in jhet midden van het land. Heb tijd aan mezelf en kan maanden van huis weg.
Zullen we eens kennis maken?
Floorgaatervandoor!
Hallo Cilia /Cecilia en anderen,

Ook ik heb belangstelling voor een lange fietstocht in het voorjaar 2019. Vind alleen niet zo leuk, dus ben op zoek naar medefietsers.
Heb deze winter vier maanden gefietst in Argentinië en Chili van Salta naar Ushuaia. Tentje mee.
Vorig voorjaar naar Santiago de Compostela gefietst en het jaar daarvoor naar Barcelona.
Ook de Rijn stroomafwaarts van de bron in Andermatt tot Strassburg.
De Donau vanaf de bron tot Wenen. Dus wel wat ervaring.
Mocht er een kennismaking plaatsvinden, eventueel voor 2019, dan ben ik daar graag bij.

Gr, Hilde
Utrecht
Hallo Hilde.

Mijn plannen om in 2019 een grote tocht van 3 tot 6 mnd te maken is er nog steeds.
Ben alkeen naar de juiste oersoon aan het zoeken
Om dat dan samen te gaan doen....en ook samen de reis uit te zetten.
Wil het graag me zijn 2e doen......hoe meer personen hoe meer gedoe.
Mocht je kennis willen maken met me...laat het weten.
Wie weet tot snel.

Zonnige gr.
Mad
Hallo Mad.

Kennismaken lijkt me een goed plan. Ik stuur je een mail.

Gr, Hilde
Goede morgen Cilia,
Heb je al een fietsmaat gevonden ik kan hen heb nog tijd.
Indien je nog belangstelling hebt stuur me dan een bericht.
vertrekken in 2019 is voor ook goed en geen probleem.
groet Frans
Beste mensen,

Ik zie nu pas dat er nog veel reacties op mijn bericht zijn gevolgd.
Het is 2018 geworden en ik zat begin maart al op de fiets. Inmiddels al weer 6 weken thuis...heb 4.5 maand gefietst (alleen ;-)
Zeker voor herhaling vatbaar en dan liefst langer. Ik denk aan een half jaar tot een jaar.
Wellicht over een jaar of 2 a 3. Tot die tijd maar tevreden zijn met kleinere tochtjes

bedankt voor jullie reacties
Cecile