Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje (v) gezocht fietsvakantie 2018 - Forum Wereldfietser

fietsmaatje (v) gezocht fietsvakantie 2018

Wil graag voorjaar/zomer 2018 'n sportieve fietsvakantie plannen, het liefst samen met 'n sportief fietsmaatje(v). Ik ben 'n sportieve zestiger uit Doetinchem. Behalve het fietsen/mountainbiken ook 'n passie voor hardlopen en (berg)wandelen. Fiets op 'n Santos Travelmaster 3+. Heb 'n aantal opties in gedachte, eilandhoppen in Denemarken, rondje door het ruige Noorwegen (zie link), de Groene Fietsroute naar de Middellandse Zee of 'n fietsvakantie naar Rome. Lijkt me leuk om samen met 'n sportief fietsmaatje(v) deze fietsvakantie te plannen. Periode in overleg. Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop 'n berg op te fietsen en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar je 's avonds de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je! Tentje mee, bij slecht weer 'n pension, B&B, Zimmer frei of jeugdherberg! Eerst kennismaken en als er 'n klik is dan tochtjes in Nederland om elkaar beter te leren kennen. Groetjes Gerard. (email:g.heijnst@gmail.com)

link over Noorwegen: https://www.youtube.com/watch?v=kCHwfSYPD4w
Het rondje Noorwegen ziet er wel heel aantrekkelijk uit.
Ik ben een man van 66 en maak de laatste 5 jaar vergelijkbare tochten van 1 tot 3 maanden.
Je profiel komt verder wel aardig overeen met dat van mij (hardloper, Santos, voorkeur voor tent, tenzij).
Ik mail je nog wel voor nadere informatie.
Hoi,

Noorwegen juli-augustus zegt mij wel iets!
ann.berthier@skynet.be
Een nieuw jaar begint met nieuwe voornemens en nieuwe (sportieve) uitdagingen.
Het lijkt me een mooie en 'n sportieve uitdaging samen met 'n sportief fietsmaatje(v)
rondje Noorwegen te ontdekken. (zie link Noorwegen)
Heb Noorwegen al eens ontdekt tijdens mijn fietsvakantie naar de Noordkaap. Heb er zelfs 'n
aantal weken gewerkt.
De prachtige ruige natuur, de bergen, de stilte en de imponerende fjorden hebben toen veel
indruk op me gemaakt. Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop 'n
berg op te fietsen en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar
je 's avonds de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je! Mijn email: g.heijnst@gmail.com

groetjes,
Gerard

link over Noorwegen: https://www.youtube.com/watch?v=kCHwfSYPD4w
Hallo Gerard,

Ik heb zojuist 2 verzoeken geplaatst. Een naar de Zwarte zee en een voor een rondje Schotland. Is dat iets voor je?

Groet Herman Dorresteijn.
Hallo Herman,

Bedankt voor jouw reactie! Heb rondje Schotland al eens gedaan.
Beslist 'n aanrader! Optie Zwarte Zee neem ik in overweging!

groetjes,
Gerard
Hoi Gerard

Volgens mij hebben wij eerder contact gehad- ik net terug uit nieuw zeeland. Ik heb de maand augustus een maand vakantie en Noorwegen lijkt me ook leuk- ik zou het leuk vinden als we met een groepje gaan bv 3/4 5 mensen.

Mail me harmkenijboer@outlook.com
Hoi Harmke,

Ook een goed plan. Dus als er nog meer liefhebbers zijn voor
rondje Noorwegen dan hoor ik dat graag! Bijgaand de link!

https://www.youtube.com/watch?v=kCHwfSYPD4w

groetjes,
Gerard