Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie gaat er mee dit weekend! (onverhard van arnhem naar maastricht) - Forum Wereldfietser

Wie gaat er mee dit weekend! (onverhard van arnhem naar maastricht)

De trans nederland, bikepacking vanuit Arnhem naar Maastricht wie gaat er mee? Ik heb het stuk van Groningen naar Venray al eens gedaan en wil nu nog het laatste stuk fietsen gezien het mooie weer dit weekend.

Het is ongeveer 150 km, en met een overnachting is het te doen in 1,5 dagen.

Jerry



https://www.routeyou.com/nl-nl/route/vi ... noord-zuid
Geen tijd dit weekend, en ik ben niet gewend aan bikepacking.

Vraag aan Jerry en iedereen die het pad kent:
Is dit pad ook op een plezierige manier te doen op een stevige tourfiets met brede banden zonder verende voorvork of zadelpen?

Hans
Te doen? Met een gewone toerfiets, ja waarom niet. Af en toe een stuk(je) lopen als het mul en/of steil wordt. Anderhalve dag wordt dan wel de ultieme uitdaging :roll:
Ik zag in de link een comment dat de route niet helemaal meer up to date is ? heeft iemand misschien een link naar up to date versie?

Bij voorbaat dank!
Met een toerfiets niet erg plezierig denk ik....heb in het eerste stuk ook overweilanden gefietst kan je fiets dat aan dan is het geen probleem:)
Heb je zelf wat aan de route geknutseld, want de route komt helemaal niet langs Arnhem?
Oja...dat de route openbaar is zal Willem niet blij van worden. Daar is hier al een draadje over.

Route is gemaakt voor atb en gravelbike. Degene die meegaat met toerfiets...trek je wandelschoenen maar aan. 8)
Oja...dat de route openbaar is zal Willem niet blij van worden. Daar is hier al een draadje over.
Lijkt verdacht veel op het Pieterpad waarvan de tracks overal te vinden zijn.
ik heb ff gegoogle en toen zag ik de route als voorbeeld, en gaat redelijk dichtbij Arnhem.
55er schreef:Oja...dat de route openbaar is zal Willem niet blij van worden. Daar is hier al een draadje over.

Route is gemaakt voor atb en gravelbike. Degene die meegaat met toerfiets...trek je wandelschoenen maar aan. 8)
Dat is mijn route niet. Deze is i.d.d. stukken Pieterpad en gravelpaden in NL en D. Deze route lijkt me een stuk beter voor de toerfiets en zijtassen. Die van mij is echt bedoeld voor banden met noppen.

Het weekend is alweer voorbij, hoe was het ?
Ahhh...er is ook maar 1 echte TNNZ. Zat ie toch op t goeie forum :D
Kom maar door met de foto's.