Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Albanie in sept of okt 1 a 2 weken - Forum Wereldfietser

Albanie in sept of okt 1 a 2 weken

Wil je ook n keer iets anders, avontuurlijks. Ik wil ca. 10 dagen met de fiets dit land, waar de tijd heeft stil gestaan met zijn prachtige natuur gaan verkennen. Het idee is om evt naar Corfu te vliegen (Transavia 100,- met fiets) en dan over te steken naar Albanie en dan voornamelijk op rustige landweggetjes door de natuur en bergen en langs de kust te fietsen. Overnachten in goedkope pensionnetjes, dus geen zware tent meeslepen. Terugvliegen kan vanuit Tirana, Dubrovnic of weer Corfu, stukje Macedonië kan natuurlijk ook meegepakt worden. Ik heb de nodige fietstocht ervaring (o.a. Tibet).
Heb je interesse om mee te gaan dan hoor ik het graag.
Dorus , 47j.
Leuk, Albanië is echt wel mijn tweede thuis. Kom er net vandaan.

Hier twee 'verslagjes'. Het eerste is genomen in het dal pal achter de zuidkust. Je kunt vanuit Borsh binnendoor naar het noorden, erg fraai, beetje bumpy wel, en je komt er echt geen toerist tegen. Vooral in de zomer wel een aanrader trouwens vanwege de drukte op de overigens prachtige kustroute. Je mist dan wel de legendarische Llogara pas.