Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje

Roline schreef:

Beste Hans..

Zou je mij dan ook kunnen zeggen hoe ik een bericht aan de moderator stuur voor het verwijderen van mijn gegevens??
B.V.D,met vriendelijke groeten,
Dilphien
Dilphien,

Je kunt een mail sturen aan moderator@wereldfietser.nl of je kunt een PB sturen aan de gebruiker moderator.
Maar in dit geval hoeft het niet meer. Ik heb je persoonlijke gegevens al verwijderd.
(Tenminste, ik begrijp dat dit de bedoeling was :D )
HansvanderVeeke schreef:
Roline schreef:

Beste Hans..

Zou je mij dan ook kunnen zeggen hoe ik een bericht aan de moderator stuur voor het verwijderen van mijn gegevens??
B.V.D,met vriendelijke groeten,
Dilphien
Dilphien,

Je kunt een mail sturen aan moderator@wereldfietser.nl of je kunt een PB sturen aan de gebruiker moderator.
Maar in dit geval hoeft het niet meer. Ik heb je persoonlijke gegevens al verwijderd.
(Tenminste, ik begrijp dat dit de bedoeling was :D )

Hans,
Mag ik jou bij deze heel hartelijk bedanken!
Vriendelijke groetjes ,
Dilphien
Hallo Dilphien,
Ik ben een fietser(man) van 67 en bekend met het lange afstandsfietsen. Ik zoek een fietsmaatje voor een tocht naar Santiago de Compastello (Spnje) aanvang mei 2018 zo'n 2500 km en 6-10 weken. Ben je nieuwsgierig en heb je belangstelling dan wil ik graag met je contact voor uitwisseling van verdere info.
Groetjes
Santosi
Sannegarn schreef: Hallo Dilphien,
Ik ben een fietser(man) van 67 en bekend met het lange afstandsfietsen. Ik zoek een fietsmaatje voor een tocht naar Santiago de Compastello (Spnje) aanvang mei 2018 zo'n 2500 km en 6-10 weken. Ben je nieuwsgierig en heb je belangstelling dan wil ik graag met je contact voor uitwisseling van verdere info.
Groetjes
Santosi
Sannegarn schreef: Hallo Dilphien,
Ik ben een fietser(man) van 67 en bekend met het lange afstandsfietsen. Ik zoek een fietsmaatje voor een tocht naar Santiago de Compastello (Spnje) aanvang mei 2018 zo'n 2500 km en 6-10 weken. Ben je nieuwsgierig en heb je belangstelling dan wil ik graag met je contact voor uitwisseling van verdere info.
Groetjes
Santosi
Sannegarn schreef:
di 09 jan, 2018 20:49
Hallo Dilphien,
Ik ben een fietser(man) van 67 en bekend met het lange afstandsfietsen. Ik zoek een fietsmaatje voor een tocht naar Santiago de Compastello (Spnje) aanvang mei 2018 zo'n 2500 km en 6-10 weken. Ben je nieuwsgierig en heb je belangstelling dan wil ik graag met je contact voor uitwisseling van verdere info.
Groetjes
Santosi
Hallo Santosi,
Ik weet niet of mijn bericht door komt , maar ik denk dat je mijn profiel gelezen heb, en mijn route gaat meer richting zwarte zee, ik naar Turkije via Istanbul of via Venetië en met de ferry over, of naar Griekenland en daarna met de ferry weer van Patras naar Rodos en de oversteek met de ferry naar Marmaris.
Dat is zo mijn route wat ik in gedachten heb,maar ik ga met een fietsmaatje Richting de Donau , misschien wil je een bepaalde traject meefietsen... ik hoor het wel.
Ik vind deze site wel heel erg ingewikkeld, ik kom er heel moeilijk mee over weg.
Groetjes ,
Dilphien
Dag Dilphien,
Ik heb je berichten van vorig jaar gelezen en wil graag reageren omdat je net als ik ook een E biker geworden ben.
Ik ben 71 jaar(man) en een actieve enthousiaste E biker. Wil dit jaar met andere E bikers een lange tocht maken in Europa. Ik zie wel dat je richting Turkije wil via Griekenland, ik ben vanwege het politieke klimaat in Turkije niet van plan daar te gaan fietsen, maar zuid Europa is prima.
Ik heb gemerkt dat het niet gemakkelijk is om mede E bikers te vinden, laat staan die te inspireren Europa tochten te gaan maken. De ervaringen van enige zijn wisselend.
Heeft ook met de gebruikte techniek te maken. Maar goed, richting Donau lijkt mij ook interessant. Welke periode had je bedacht om te gaan? En, zeker belangrijk, wil je er nog een fietsmaatje bij? Ik hoor graag van je.
Groetjes, Harrie.