Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje

Hallo reisgenoten, mag ik mij even voorstellen!
Mijn naam is Dilphien, 66 jaar,woonachtig in Z-Holland.
Ik heb mij op deze site gemeld met de hoop een leuke fietsmaatje tegen te komen.
Ik ben een fanatieke energieke fietser, altijd al op de fiets, wat ik heerlijk vind, en ook nog geniet van de natuur en de mooie plaatsen en leuke mensen die ik zoal onderweg tegen kom.
Maar nu met de deur in huis vallen:
Ik heb mijn oude fiets ingeruild voor een E-bicke,wat ik grandioos vind.
Mijn droomwens is altijd geweest een fietsvakantie , nu nog even door Europa te doen.
Alleen is maar alleen, en met 2 of meer geniet je optimaal... vind ik, dus ... mijn vraag is , is er een fiets fanaat die ook zo'n planning heeft, of interesse ???
Als, kunnen we afspreken boor nader ovrleg en verdere kennismaking .
Ik moet wel even zeggen dat ik een rit in gedachte had , van Ned-Duitsland ,Oostenrijk, Italië , de oversteek naar Griekenland, of richting Turkey.
Als je wat anders in gedachten heb, is dat bespreekbaar.
Hoop hier iemand te vinden voor dat de zomer voorbij is, zo niet , moet ik dat dan maar alleen doen...jammer dan.. lol
Kan je je erin vinden. Laat je mij het dan weten!!
Lieve fietsgroetjes,
Dilphien
Hey Dilphien,

Mijn naam is Robert, ik ben 19 en kom uit belgie.
Ik heb net mijn eigen berichtje geplaatst, waarin ik iemand zoek om naar Rome mee te fietsen.
Ik zou graag doorfietsen dus het is perfect dat u een elektrische fiets hebt.
Ik fiets allereerst woensdag de 19e naar amsterdam samen met mijn vriendin om de stad een beetje te bezoeken en daarna gaat zij weer naar huis en ben ik zelf ook op zoek naar een maatje om verder mee te fietsen.

Ik ben zelf ook dol op de natuur en reis daarom graag met een tent om te kamperen.

Groetjes

Robert
Hallo Dilphien,

Niet de afstanden die jij zoekt maar misschien leuk om mee te rijden.

Ik ben een man van 68. Ik zoek voor de maand mei of september in 2018 een fietsvriendin tussen de 60 – 68 jaar met gevoel voor humor. Dit voor één fietstocht van Donaueschingen naar Boedapest, of enkel naar Wenen. Mijn vrouw wil en kan dat (fysiek) niet opbrengen en geeft mij hiervoor de ruimte. Een frissere maand is ook goed.
De tocht zou redelijk comfortabel moeten worden. Ca. 50-60 km per dag en dus voldoende tijd voor cultuur beleving, kleine wandeling of terrasbezoek . Gasthof, B&B, klein hotel en eventueel dagelijks een “gut bürgerliche” maaltijd.
Ik zoek een maatje die met name Natuur en iets minder ook Cultuur belangrijker vindt dan het fietsen (max. 1300 km) zelf en daar graag betrokken over praat. Met name praten vanuit het “hier en nu”.
Natuurlijk moeten verleden en toekomst wel besproken worden om te ontdekken of dit experiment kan slagen. Als het een succes wordt moet blijvende vriendschap mogelijk zijn.
Hallo voor die gene ... de 68 jarige,die een reactie geplaatst heeft voor een eventuele fietstocht mei-Sept... ik zou heel graag contact me willen hebben voor verdere informatie of gesprek... wil he eventueel contact met mij opnemen, kunnen we nader kennis maken.
Je kunt contact opnemen via een PB
Ik zie een relatie tegemoet,
Vriendelijke groeten
Dilphien
Ik zie een relatie tegemoet
Dilphien, je zet er wel vaart achter :D.
Is dat dan niet de bedoeling ???ik beantwoord altijd direct.
Weet men gauw waar men asn toe is.
Zou ik zelf ook fijn vinden.
Hallo,
Ik kijk te weinig naar deze site. Dus nu wat langzaam gereageerd.
Er komt een uitgebreide presentatie aan per mail.
groet,
joan
Hallo Delphien.

Ik zag net je oproep....en zou graag met je in contact komen.
Ben n.l zelf ook op zoek naar een fietsmaatje om tochten te ondernemen....waarbij europa verkennen zeker op mijn lijstje sta.

Ben een vrouw van 66 jaar. Heb div tochten in en buiten europa gefietst.

Hoop op een positieve fiets reactie.
Zonnige groet mad
Het lijkt mij geen goed zaak dat mensen hier hun prive mail en mobiele tel.nummer gaan vemelden.
Het is hier geen relatie buro
Persoonlijke info kan beter via een PB gedeeld worden

Dirk
[WFvimeo][/WFvimeo]Dik5.

Ik heb geen ervaring met een relatiebureau maar ik vind deze opmerking ongepast en hier niet thuis horen.

Dat je je persoonlijke gegevens niet open en bloot hier moet plaatsen en via een pb moet doen vind ik ook.

Het zou kunnen dat ze niet met pb bekend is.

Wil.
dik5 schreef:Het lijkt mij geen goed zaak dat mensen hier hun prive mail en mobiele tel.nummer gaan vemelden.
Het is hier geen relatie buro
Persoonlijke info kan beter via een PB gedeeld worden

Dirk
Er zijn al vele relaties ontstaan bij de wereldfietser. Misschien geen relatiebureau, maar wel een vereniging waar ook ik mijn geliefde vrouw heb ontmoet en ik ben daar niet de enige. Dus Dik, wel een vereniging waar gelijkgestemde leden elkaar ontmoeten en zich met elkaar verbinden. Het is natuurlijk beter je persoonlijke gegevens enigszins af te schermen, maar dat is een keuze van de schrijver.
Beste Wil en Erik,
Natuurlijk begrijp ik dat binnen een vereeniging zoals de onze mooie relaties ontstaan ,daar ben ik zelfs een voorstander van,ook ik heb mijn vrouw binnen het vereenigingsleven ontmoet.

De strekking van mijn posting was ook ,dat je persoonlijke gegevens niet zo maar moet delen op welk forum dan ook.
Een PB is hier voor de beste manier.
Overigen zie ik sinds de nieuwe update van het forum de PB button niet meer :oops:

Dirk
Het is nu de contacteer-button en die staat rechts van het hoofdvenster.
Bert van Sprang schreef:Het is nu de contacteer-button en die staat rechts van het hoofdvenster.
Dankje Bert

Dirk
Beste leden ,

Het is niet mijn bedoeling geweest een relatie contact op deze site te plaatsen,ik heb een foutje gemaakt bij het afsluiten van mijn bericht door inplaats van ...”reactie tegemoet ,relatie tegemoet te typen, en als men goed leest zou het wel duidelijk moeten zijn.
En ... het was mij niet bekent waar en hoe een PBtje te sturen, en aangezien ik niets te verbergen heb heb ik mijn privé op deze site bekent gemaakt.
Ik vind het wel betreurenswaardig hoe mensen,en ook nog volwassen moeten reageren hoe anderen met hun privé omgaan en waar ze hun relatie zoeken.
En ... relatie is ook een groot begrip, als je iemand Leert
kennen,hier op deze site,en waar dan ook weet je toch noot hoe het uitpakt.Als er iets moois daaruit voortvloeid is en ligt het aan de mensen zelf.
Wat maakt het uit hier op deze site ook uit te kijken naar een maatje voor het leven, dat schaad de site helemaal niet.
Het ergste zou zijn dat je een fietsmaatje op deze site zou vinden , en dat het Zou een crimineel ...aanrader,stalker of wat dan ook blijkt te zijn als je ermee in aanraking zou komen. Dan is de site niet daar om jou voor dit alles te beschermen.
Dus leden, maken jullie je niet zo druk on wat mensen doen, ieder zijn eigen verantwoordelijkheid.Gewoon lekker doorgaan en kijken of wij onze juiste maatje kunnen vinden om überhaupt te genieten van de kleine dingen die ons het leven nog bied.Een aangename fiesttocht aan allen toegewenst ... vriendelijke groeten... Dilphien
Hallo Mad,
Bedankt voor jou reactie van 26 nov jl,ik zou graag in contact met jou willen komen voor verder informatie.
Aangezien ik al fouten gemaakt hebt op deze site , en heelveel commentaar uit is voort gekomen, en ik nog niet bekent ben met het communiceren op PBtjes, zou ik he vragen als je zo vriendelijk wil zijn, en als het jou bekent is mij via PBthe willen benaderen???
BVD, met vriendelijke groeten,
Dilphien
Roline schreef:en ik nog niet bekent ben met het communiceren op PBtjes,
De soep wordt niet zo heet gegeten hoor Dilphien.
Het versturen van een PB gaat tegenwoordig via de contacteer-button rechts bij het bericht van de persoon op wie je wil reageren:
PB.png
PB.png (3.63 KiB) 4203 keer bekeken
Succes!

Peter

PS Ook ik vind dat je nog eens moet overwegen of je je 06-nummer en je e-mailadres wel hier in de openbare ruimte moet plaatsen. Je loopt het risico dat je spam en ongewenste telefoontjes gaat krijgen.
PeterVanRijn schreef:
Roline schreef:en ik nog niet bekent ben met het communiceren op PBtjes,
De soep wordt niet zo heet gegeten hoor Dilphien.
Het versturen van een PB gaat tegenwoordig via de contacteer-button rechts bij het bericht van de persoon op wie je wil reageren:

PB.png

Succes!

Peter

PS Ook ik vind dat je nog eens moet overwegen of je je 06-nummer en je e-mailadres wel hier in de openbare ruimte moet plaatsen. Je loopt het risico dat je spam en ongewenste telefoontjes gaat krijgen.

Dank je wel Peter voor jou informatie, ik hoop dat het mij bij deze is gelukt.
Vriendelijke groeten,
Dilphien
Oudere berichten kun je niet (zelf) aanpassen.
Maar voor het verwijderen van een email adres en/of een telefoonnummer kun je altijd een bericht aan de moderator sturen. Geef dan wel duidelijk aan waar je wat verwijderd wilt hebben.
HansvanderVeeke schreef:Oudere berichten kun je niet (zelf) aanpassen.
Maar voor het verwijderen van een email adres en/of een telefoonnummer kun je altijd een bericht aan de moderator sturen. Geef dan wel duidelijk aan waar je wat verwijderd wilt hebben.


Beste Hans..

Zou je mij dan ook kunnen zeggen hoe ik een bericht aan de moderator stuur voor het verwijderen van mijn gegevens??
B.V.D,met vriendelijke groeten,
Dilphien