Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje buitenrand Nederland - Forum Wereldfietser

fietsmaatje buitenrand Nederland

Na vorig jaar een mooie tocht in Frankrijk te hebben gefietst, wil ik dit jaar een rondje langs de buitenrand van Nederland fietsen tussen 22 juli en 12 augustus 2017.
ik wil starten in (de buurt van) Cadzand en dan langs de Noordzee naar de Waddeneilanden. Kijken of ik een paar eilanden kan bezoeken en dan verder richting Friesland etc. De plannen staan nog niet vast en in overleg is er van alles te schuiven.
Wie heeft er zin om een stuk(je) mee te fietsen.
Ik ben een vrouw van 57 jaar en denk ca. 100 km per dag te fietsen.
Brigitte
ik fiets de andere kant op ik heb vorig jaar boven langs gefietst
gr marcel
Hoi,

ik kan niet met je mee fietsen maar dat is een prachtige route. Ik heb een paar weken geleden de LF 1 gefietst van Vlissingen naar Callantsoog en vervolgens de LF 10 tot Lauwersoog en daarna de LF 14 naar Groningen. Super route!
Als je de eilanden mee wilt nemen, van Texel gaat een fiets/voetgangersveer naar Vlieland. En van Vlieland naar Terschelling gaan ook (beperkt) veerdiensten. De andere eilanden zijn bijna onderling niet te bereiken. Je zou in de jachthaven kunnen informeren of iemand je naar het volgende eiland wil brengen.

Heel veel plezier!
Hallo, Grichzly,
Wat een goed idee om in de haven te vragen of ik mee kan varen met iemand naar het volgende eiland vaart.
Dat is zeker de moeite waard om te proberen.
Ga je kamperen of iets anders?
Liefst kamperen, maar bij vrienden op de fiets of iets anders is ook mogelijk zeker bij slechter weer.
Brigitte
Ik had wel willen meefietsen langs de oostgrens. Ik kampeer echter niet en ben 70 jaar.
Ik fietst wel 100 km per dag.
Hi .. heb jou bericht gelezen, ik woon in Z-Holland, zou graag met jou eillen fietsen.
Ik ben zelf ook opzoek naar een fietsmaatje , voor een langere periode, geen bepaalde vaste bestemming , maar met 100 km per dag zien hoe ver we komen,en zo genieten van de mooie plaatsen en de wind in de haren en het vrije gevoel, lijkt me prachtig.
Ik heb zelf een E-bicke, en ben 66 jaar.
Ik heb ook een mini pincher(1kg) een hele kleine, 16 jaar gaat in de fietsmand mee.
Als dat je een beetje aanspreekt, ik wil eind Juli starten,laat je mij dat dan even weten??we kunnen nog voor nader kennismaking wat afspreken.
Groetjes,
Dilphien
Hoi

Hoe is jou vakantie verlopen? En wat zijn je plannen voor de toekomst?

Ik ben een 59 jarige man uit Apeldoorn en ook op zoek naar vrouwelijke (fiets)maatjes.

Wie weet kunnen wij voor de komende tijd iets afspreken...?

\Groet
Han