Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GEZOCHT: fietsmaatje(s) om mee naar Zuid-Frankrijk te fietsen! Aanlsuiten kan tussen 28 juni en 16 juli - Forum Wereldfietser

GEZOCHT: fietsmaatje(s) om mee naar Zuid-Frankrijk te fietsen! Aanlsuiten kan tussen 28 juni en 16 juli

GEZOCHT: fietsmaatje(s) om mee naar Zuid-Frankrijk te fietsen!

Wie o wie heeft er zin om mij (vrouw, 38 jaar) te vervoegen op fietsvakantie naar Zuid-Frankrijk? Kwestie van de juiste weg te vinden die ik moet inslaan ;-) Mijn oriëntatie laat soms te wensen over! Geen wielrennersritten, maar op een rustig tempo met alle bagage op de fiets en tijd voor een terrasje af en toe. Camperen of goedkope logies onderweg.
Ik fietste drie jaar geleden alleen naar Santiago de Compostela, dus heb wel wat ervaring. Ik hou van het Franse landschap, lekker eten en genieten.

Praktisch:
Ik vertrek met een vriendin op 24 juni voor een paar relaxte fietsvakantiedagen langs Aachen en de Vehnbahnroute. Zij gaat terug naar België met de trein op 28 juni.
Donderdag 29 juni ben ik in Luxemburg en volg ik verder de route 'De groene weg naar de middellandse zee'. Je kan hier aansluiten of verder in een Franse stad... of een deel met de trein doen enz. Op 16 juli moet ik in Sainte-Croix zijn voor een theater-cursus. (Sainte-Croix ligt bij de stad Die, tussen Lyon en Avignon)
Goesting, twijfels, vragen...shoot! Je kan mij mailen op kristo57@yahoo.com
Geen idee hoe ik iets in mijn origineel bericht kan wijzigen...
aansluiten dus ipv aanlsuiten ;-)
is dit al een hele oude post of nig steess op zoek ?