Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgeno(o)t(e)n gezocht voor Griekenland / Portugal en eventueel Limburg / Ardennen - Forum Wereldfietser

Reisgeno(o)t(e)n gezocht voor Griekenland / Portugal en eventueel Limburg / Ardennen

Hallo,

Voor een ongeveer 10 daagse tocht door Griekenland in juni / augustus / september zoek ik een reisgeno(o)t(e).

Ik heb een voorkeur voor ongerepte natuur, cultuur en mensen in combinatie met een ontspannen uitdaging van ongeveer 100 km per dag. Portugal of een ander land in onderling overleg behoort ook tot de mogelijkheden.

Ik ben 47 jaar, veel buitenlandse fietservaring in de bergen, Spanje, Portugal, Italië. gezellig en sportief.

Limburg / Ardennen / Eiffel :
Met een fietsgroep van 4 personen maken we vaak meerdaagse tochten ; voor nog meer gezelligheid zoeken we hiervoor meer fiets- en gezelligheidsliefhebbers.

Tot later ?

Met vriendelijke groet,

Marcel
Hoi Marcel,

in augustus/september wil ik ook graag op pad, ik denk aan Spanje/Portugal of Noord-Engeland, maar heb nog geen vast omlijnd plan. Net als jij ga ik voor natuur/landschap en ook wat gezelligheid, dus wellicht is er samen iets mogelijk? Ik heb redelijk veel gefietst in Europa en Kirgizië en zit ook vaak op de racefiets, sportief dus.
Ben 44 jaar, kampeer graag onderweg of in eenvoudige onderkomens.
Als je kennis wilt maken stuur ik je graag even een PB.

Groeten Ria
Hoi Marcel,

Ik ben op zoek naar een groepje gelijkgestemden voor meerdaagse fietsvakanties! Ik ben een vrouw van 48 jaar. Door omstandigheden heb ik afscheid genomen van mijn fietsgroepje, dus ik ben bekend met fiets/kampeervakanties, ik zou graag wat meer horen over jullie groepje! Ik ben woonachtig in Zwolle.

Groet

Anita
Hoi,

Heb ook interesse in fietsreizen met klein groepje!!
Groeten,
ann.berthier@skynet.be
Lijkt mij ook leuk. Heb heel wat bergen gefietst, en houd van kamperen.

Portugal voorkeur boven Griekenland omdat ik wat Portugees spreek. Voorkeur voor september,

groet,
Mir
Ook mij spreekt dit plan aan, zowel fietsvakantie als weekenden in de Ardennen ed, en het genieten boven de kilometers, hoewel 100 km per dag een aardig eind is in bergachtig gebied.
Deze zomer hoop ik augustus / september 2wkn te fietsen, zelf dacht ik aan de Marken in Italie of EuroVeloroute van Rome langs de Apenijnen naar Bari. In ieder geval een gezellig warmbloedig land, dus ook Portugal, Spanje of Griekenland zijn prima.

Meerdere trektochten gemaakt, meestal zo'n 1300km, oa Spanje van Zuid tot de Pyreneeen, ronde Auvergne, Provence / Luberon, over Duitsland naar de Italie tot Nice en Nieuw Zeeland, dit laatste georganiseerd.

Ik ben een vrouw van 50 jaar.

Groet,

Anouk
Ik zoek reismaatje(s) voor tocht in Spanje, Portugal of Italie.
Wil graag in November, December gaan.
Wie biedt zich aan?
Ik ben vrouw, 55 jaar uit Leiden.