Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorjaar 2018 Van Burgos naar Valencia fietsen - Forum Wereldfietser

Voorjaar 2018 Van Burgos naar Valencia fietsen

Hallo,

Ik, vrouw 63 jr, wil graag de route Burgos-Valencia van Bert Sitters gaan fietsen in het voorjaar 2018.
Het schijnt een mooie authenthieke route te zijn, wel pittig met veel klimmen. Ik wil de tijd nemen om me daar op voor te bereiden door wat kleine heuveltochtjes te maken, wat Spaans te leren, fietsreparatie cursus te volgen etc.. Het lijkt me fijn om samen met iemand die tocht te maken in Spanje en voor te bereiden.
Ik ben overigens wel een ervaren fietser in het vlakke land.

Welke vrouw heeft zin om zoiets met mij te ondernemen? Mag ook de zijde route of een gedeelte van de Santiago de Compostella of vanuit Zuid Frankrijk door de Pyreneeën naar Madrid ( die route is wat minder zwaar).

Ik ben benieuwd.

Met vriendelijke groet,
Gerda Sluijs
Hallo Gerda

Ben aan het nadenken over nog een keer een langere fietstocht nu ik met pensioen ben. Ben bijna 65 en vrouw. Enige voorbereidingstijd is zeker prettig.
Ik woon in Bunnik.

Hoor graag van. Johanna
[quote="Aike1952"]Hallo Gerda

Ben aan het nadenken over nog een keer een langere fietstocht nu ik met pensioen ben. Ben bijna 65 en vrouw. Enige voorbereidingstijd is zeker prettig.
Ik woon in Bunnik.

Hoor graag van. Johanna[/quote

Hallo Johanna,

We kunnen elkaar ontmoeten voor een korte uitwisseling en kijken of er een klik is met de manier van reizen en wensen. Lijkt jou dat wat?

Met groet,
Gerda
Beste Gerda,

Dank voor je reactie. Prima idee om een keer af te spreken en te bezien wat voor type fietsers we zijn.
In woon in de directe omgeving van Utrecht. Wel wordt het voor mij waarschijnlijk begin mij tenzij te dichtbij woont. Ben de laatste 10 dagen van april namelijk op pad.

Groet, Johanna
j.schonk@me.com
Dat moet natuurlijk zijn 'mei' ipv mij en 'je' ipv te. Dat heb je met die snelle meedenkende tekstprocessors
Hallo Gerda,
Ik heb ook interesse om eventueel mee te fietsen. Vraag me alleen af of je met meer dan twee mensen wil gaan fietsen.
Verder vraag ik me af hoeveel tijd je wilt nemen voor de rit.
Ik ben vrouw, 57 jaar, heb redelijk wat ervaring met lange fietstochten en woon in Bergen nh.
Groet, Caroline
Hallo Gerda.

Ook ik heb zin om met je mee te fietsen. Ben niet zo.n sterke klimmer. Maar heb al diverse buitenlands tochten gereden.
Met hoeveel personen wil je de tocht maken.
Hoor graag je reactie.....Liefst op mijn eigen mail adres. 51mjgw@gmail.com.
Fijne fietsgroet. Mad....
Beste dames,
Misschien is het niet zo'n geweldig idee om je echte e-mailadres en plein publique en permanent op internet te zetten. Als het geen hordes enge mannen aantrekt, dan maak je het wel de zoekmachines die internet afstruinen voor e-mailadressen erg gemakkelijk zo. Mocht je vanaf nu de komende 5 jaar ineens veel meer spam in je mailbox krijgen dan heb je een idee hoe dat zou kunnen. Met een beetje zoeken kunnen dieven ook vast wel vinden wanneer J.S. in de omgeving van U. strakt met vakantie is.
Mocht je je berichten zelf niet meer kunnen wijzigen dan helpt een mailtje naar de moderator zeker.

Maar wel veel fietsplezier in Spanje gewenst. Het is een prachtig gebied.

Groet,
Leon
[quote="Aike1952"]Beste Gerda,

Dank voor je reactie. Prima idee om een keer af te spreken en te bezien wat voor type fietsers we zijn.
In woon in de directe omgeving van Utrecht. Wel wordt het voor mij waarschijnlijk begin mij tenzij te dichtbij woont. Ben de laatste 10 dagen van april namelijk op pad.

Groet, Johanna
Fietsgemak schreef:
Aike1952 schreef:Hallo Gerda

Ben aan het nadenken over nog een keer een langere fietstocht nu ik met pensioen ben. Ben bijna 65 en vrouw. Enige voorbereidingstijd is zeker prettig.
Ik woon in Bunnik.

Hoor graag van. Johanna[/quote

Hallo Johanna,

We kunnen elkaar ontmoeten voor een korte uitwisseling en kijken of er een klik is met de manier van reizen en wensen. Lijkt jou dat wat?

Met groet,
Gerda
Hoi Gerda,

Ik ga meefietsen in Friesland in het Hemelvaart weekend.
Misschien jij ook wel en treffen we elkaar daar.

Groet, Johanna