Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen in kyrgizië - Forum Wereldfietser

fietsen in kyrgizië

Ik zoek enkele medefietsers om te gaan fietsen in Kyrgizië van 8-22 augustus en dit georganiseerd door ecotours-travel to bike.1295 euro,all in,uitgenomen je vluchten en fiets:Begeleiding,eten,volgwagen,vervoer bagage,veel plaatselijke contacten,wel pittige tocht.ann.berthier@skynet.be
Zo te zien gaat het om deze reis: Per mountainbike door de bergen van Kyrgyzstan.
Hoi,ik heb geen band met ecotour hoor ,ik wil gewoon die reis maken,maar er moeten 4 deelnemers zijn.ik ben een alleenstaande vrouw en om helemaal alleen in die landen te gaan fietsen zie ik niet echt zitten,vandaar georganiseerd...Nadeel van alleen te zijn!Groeten,ann.berthier@skynet.be
Ann zoekt reisgenoten voor een reis door Kyrgizië
ann berthier schreef:Ik zoek enkele medefietsers om te gaan fietsen in Kyrgizië van 8-22 augustus en dit georganiseerd door ecotours-travel to bike.1295 euro,all in,uitgenomen je vluchten en fiets:Begeleiding,eten,volgwagen,vervoer bagage,veel plaatselijke contacten,wel pittige tocht.ann.berthier@skynet.be
Draadje opgeschoond.

Ann zoekt gewoon een reisgenoot voor, toevallig, een georganiseerde reis.

Als je discussie wilt voeren over reclamevoering, dan graag een eigen draadje (het liefst in Achtergrond) of via PB doen.
Hallo Ann,

Dit filmpje vond ik op youtube
www.youtube.com/watch?v=5lZ1RLWLiiQ

Als er zich onvoldoende reisgenoten melden?

succes