Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Iemand interesse om mee te fietsen naar Rome - Forum Wereldfietser

Iemand interesse om mee te fietsen naar Rome

Beste wereldfietsers,

Aanstaande half mei ga ik vanuit Nederland richting Rome fietsen. Wellicht is er iemand die ook interesse heeft om mee te fietsen. Mijn voorkeur gaat uit naar het overnachten op campings.

Overigens ben ik 37 jaar en redelijk sportief.

MVG Patrick de Vries
Hallo Patrick,
Ik zo?u graag met je in contact komen maar ik weet niet zeker of je mijn berichtje ook hebt ontvangen?
Zo nee dan stuur ik je opnieuw dit bericht.
Met vriendelijke groet,
Sannegarn
Zelf wilde ik in juni ook die fietstocht maken. Hoewel ik van plan was het andersom te fietsen: Rome - NL (Met de zomer mee fietsen). Maar niets staat nog vast en het lijkt me interessant eens te kijken of we samen iets kunnen doen. Wel ben ik jouw leeftijd al meer dan 15 jaar geleden gepasseerd als dat geen probleem is en net als jij behoorlijk sportief.

Guss
Hallo,
zelf zou ik in mei willen vertrekken richting Italie, aanvankelijk ook naar Rome. Mijn plannen zijn wat gewijzigd,ik zou rijden tot aan de Stelvio, daar enkele dagen te wachten tot mijn fietskamaraden en daar dan zijn met hen de Stelvio en omgeving te verkennen. Misschien kunnen we samen tot onze wagen splitsen.
Oja, ik zou starten vanaf Antwerpen .
Hallo Patrick,

Ik heb plannen om vanaf begin mei naar Zuid Europa te fietsen, Rome is zeker een optie. Heb je al een maatje gevonden? Misschien kunnen we onze plannen eens naast elkaar leggen om te zien of we samen wat kunnen doen.

Ik ben trouwens 34 en ook redelijk sportief. Zou het liefst lekkere lange etappes fietsen en tussendoor wat tijd vrij maken voor leuke of mooie dingen.
Guss,

Excuses voor de late reactie!
Zullen we binnenkort eens kennismaken om te bepalen of we samen kunnen fietsen. Mijn email adres patrickdevries79@gmail.com

Ik hoor graag van je!

Patrick
Geert,

Bedankt voor je reactie!
Ik ben druk bezig om een maatje te vinden of misschien wel maatjes.

Zin Lm binnenkort eens kennis te maken?

Mvg patricj
Hallo,

Ik vertrek 17 mei vanuit Groningen naar Rome ( Reitsma's route ) en zou het leuk vinden enkele dagen samen te kunnen fietsen. Ik ben 58 jaar en probeer low-budget te reizen. Vanuit Rome ga ik via een omweg weer terug op de fiets.
Misschien leuk om informatie uit te wisselen? Het zou jammer zijn om onwetend een dag achter elkaar aan te fietsen.

Jos