Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eind 2017 vier maanden fietsen in zuid Amerika - Forum Wereldfietser

Eind 2017 vier maanden fietsen in zuid Amerika

In 2014 ben ik met een groep van 6 personen samengesteld via dit forum een half jaar door Afrika gefietst. Met 3 mannen en 3 vrouwen tussen de 35 en 52 jaar begonnen we in Nairobi en na 2 maanden zijn we in goede harmonie opgesplitst. Na 6 maanden fietsen kwamen de drie vrouwen, Carla, Cindy en ik na 9000 km in Kaapstad aan. Een fantastische reis! Zie mijn blog : http://www.mootje.gaatverweg.nl

Eind 2017 wil ik weer een mooie fietsreis maken. Het plan is nu om vanaf november 2017 4 maanden in Zuid Amerika te gaan fietsen. Wie gaat er met mij mee?
Motiel schreef:In 2014 ben ik met een groep van 6 personen...3 mannen en 3 vrouwen ... Na 6 maanden fietsen kwamen de drie vrouwen, Carla, Cindy en ik na 9000 km in Kaapstad aan... Wie gaat er met mij mee?
Lijkt me heel leuk maar...wat is er onderweg met die drie mannen gebeurt???

Afbeelding

Bron http://www.dbnl.org/tekst/nede008wito01_01/index.php
Hoi,
Ook ik heb plannen om volgend weer eens die kant op gaan alleen ik heb maar 2 maanden om te fietsen.
Ben wel benieuwd waar je wil beginnen.

Groet, Ton
Dag Ton,
Ik heb me er nog niet in verdiept. Ga ik de komende maanden doen. Ik sta nu nog overal voor open.
Heb jij al een idee over jouw route?
Groet,
Mo
Correcte link naar blog = http://mootje.gaatverweg.nl
Dank je ! Ik heb de link ook aangepast in het oorspronkelijke bericht!
Mo
Ha Mo,

ik zou graag een verre tocht fietsen en zuid-amerika behoort tot één van de bestemmingen waar ik graag heen zou willen. Ik heb verders nog niet nagedacht over hoe lang, en andere praktische zaken , maar ik zou graag ideeën willen verkennen en kennismaken (ik heb je overigens even gesproken tijdens de laatste wereldfietserdag).

groet Anita
Ik denk al enige tijd in de zelfde richting. Het zou heel fijn zijn met reisgenoten samen te gaan, mits we compatibel zijn. Dus ik hoor er graag meer over. Mijn emailadres is: yaelguery@yahoo.co.uk
Ik heb nu je bericht al een paar keer gelezen en steeds dacht ik moet een keer reageren want dromen over zo een reis is al heel wat, maar het beleven lijkt mij helemaal een droom en ik zie dat je open sta om te splitsen of kortere tijd te reizen of andere ingevingen, dus sluit ik mijn ook hier aan om informatie te krijgen wat zo al jullie route zou gaan worden mijn emailadres is: gebruikerwybi@gmail.com

groet wybi
Het is al langere tijd een wens van mij om in Zuid-Amerika te fietsen.
Jouw oproep komt als geroepen. Het lijkt mij geweldig! Voor mij is het geen enkel probleem om vier maanden weg te zijn. Ik ben bekend met het fietsen in groepen, maar kan ook goed alleen fietsen. Voor Zuid-Amerika vind ik alleen fietsen echter geen optie. Wanneer na een of twee ontmoetingen blijkt dat er een goede klik is tussen de eventuele deelnemers, wil ik mij graag aansluiten om daar te gaan fietsen. Kijk er naar uit! Monique
m.stockmann2@kpnplanet.nl
Wat een leuke oproep.! Het lijkt mij fantastisch om in Zuid Amerika te fietsen. Tijd heb ik dus dat is het probleem niet. Zit jullie groep al vol of is er nog ruimte?
Ik ben benieuwd .

Lennie Meijer
lennie.meijer@gmail.com
Fantastisch idee, maar idd niet alleen. Dus super om dit met een groepje te ondernemen. Ik kan probleemloos zo lang weg en heb ervaring met langere tochten met volle bepakking en kamperen als dit ook de bedoeling is. Ga in mei naar Santiago met een groepje.
Ik wil me heel graag aanmelden voor dit plan. Hopelijk is de groep nog niet vol. Hoor het graag.
Ik wil graag via een datumprikker een kennismakingsbijeenkomst plannen met iedereen die via dit forum heeft laten weten interesse te hebben om met mij en Carla door zuid-Amerika te fietsen.
Ik heb de mail adressen van Hilde, Lennie, Monique en Wybi.
Stuur me even een mail als je ook uitgenodigd wil worden (geldt dus ook voor Ton en Anita, als jullie nog geïnteresseerd zijn).
Of mail me je telefoonnummer om eerst even telefonisch kennis te maken als je dat liever wil.

Ik ben benieuwd en kijk uit naar een kennismaking!

Groet,
Mo
Ook ik heb interesse.
Is de bijeenkomst al geweest?

Sjoukje
hallo, goed idee!
Ik ben vorig jaar alleen 3 maanden in Colombia geweest en heb daar 4000 km gefietst. Het was zo leuk dat ik het jullie kan aanraden.
Deze mail is bedoeld als aanbod om info te geven als dit land op jullie lijstje staat.
tip 1 : begin in Cali

groet, Jos Kievit (vrouw, 66 jaar)
Ik reageer wat laat omdat ik je bericht pas vandaag heb gelezen.
Mijn plan is om begin 2018 door Zuid Amerika te gaan fietsen vandaar dat ik nu opzoek ga naar eventuele reisgenoten. Maar ik ben flexibel, enkele maanden eerder zou misschien ook kunnen.
Ik heb wel enige ervaring met lange afstands fietsen. Ik ben naar Santiago (Spanje) gefietst en heb in Cuba, Thailand een fietstocht van ongeveer 1000km gemaakt. In Colombia heb ik enkele kortere fietstochten gemaakt. Ook als jullie reisgezelschap al vol zit en de periode niet zou passen ben ik toch geintresseerd in jullie plannen. Dat levert op zijn minst goede goede ideen op voor mijn eigen reis.
Ben benieuwd naar je reactie,

Groeten,
Hallo Jos,
Ik heb je bericht ontvangen en een antwoord gestuurd. Helaas krijg ik die terug op @home.nl
Mijn rechtstreekse mail is: r.ester@live.nl
Hoi Mo,

Mijn naam is Sjan,
Ik ben 56 jaar en heb al langere tijd een wens ,paar maanden te gaan fietsen
Afgelopen week heb ik toestemming gekregen om verlof op te nemen
Ik heb wel enige ervaring met lange fietstochten maar in Europa
Alleen fietsen is voor mij geen optie, met een groep is immers gezelliger
Is er nog een mogelijkheid om bij jullie aan te sluiten?
Hoor graag van je,

Groetjes Sjan