Additionally, paste this code immediately after the opening tag: USA coast to coast 2018 fietspartner gezocht - Forum Wereldfietser

USA coast to coast 2018 fietspartner gezocht

Ik heb het plan om medio 2018, voor ongeveer 3 maanden, door de USA te fietsen. Het is de bedoeling om met begeleiding van een camper (mijn vrouw is bestuurdster/kok) te touren. Er is nog niets definitief. Is er iemand met dezelfde droom, die vanaf het begin wil meedenken en meefietsen? Ben midden 50 en niet bloedfanatiek.
Ik steek mijn rechterhand omhoog !!
:?:
Ik . . . . , ik heb dezelfde droom. Vandaar . . . . .
Met welke fiets wil jij dit gaan doen?
Racefiets, mountainbike, trekkingfiets of . . . . . ?
FvanL schreef:Met welke fiets wil jij dit gaan doen?
Racefiets, mountainbike, trekkingfiets of . . . . . ?
Ik ga met een tourfiets (Koga worldtraveller) Vriendelijke groet Heereveen
Dan vind ik dat wij samen eens een lekkere bak koffie moeten gaan drinken.
FvanL schreef:Dan vind ik dat wij samen eens een lekkere bak koffie moeten gaan drinken.
Ik ben 53 jaar, fiets op een Santos.
Ben geïnteresseerd. Misschien kunnen wij iets afspreken.
Dag Heerenveen,

Of drink je liever thee ?
[quote="Heereveen"]Ik heb het plan om medio 2018, voor ongeveer 3 maanden, door de USA te fietsen. Het is de bedoeling om met begeleiding van een camper (mijn vrouw is bestuurdster/kok) te touren. Er is nog niets definitief. Is er iemand met dezelfde droom, die vanaf het begin wil meedenken en meefietsen? Ben midden 50 en niet bloedfanatiek.[/quote]


Hallo Heerenveen.

Ik zag je oproep....En voor 2018 nog geen vaste plannen. Zou het erg leuk vinden om deze trekking in de USA te gaan doen.
Ben een vrouw van 65 jaar en rij op een Santos. Ben net terug van een tocht van Gdank naar Venetië.
Hoor graag je reactie.

Gr mad
Als de vraag nog actueel is, ben ik (66 jaar) in deelname geïnteresseerd.

Vriendelijke groet,
Koert Schonewille.
Heb me reeds aangemeld, maar vroeg me af hoe de planning er voor staat. Je kan me ook rechtstreeks e-mailen:
<knip - stuur een pb>
mvg. Hendrik Groen
Heb altijd al plannen gehad om eens door Amerika te reizen . En als fietsliefhebber ben ik zeer geïnterresseert om dit te doen en zeker met meerdere mensen.In welke periode willen jullie dit doen. Graag wil ik meedenken.Ik ben 64 jaar heb een e-bike flyer, maar het hoeft niet perse met e-bike. Mijn email is, <knip>