Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gezellig fietsmaatje m/v gezocht - Forum Wereldfietser

gezellig fietsmaatje m/v gezocht

Wie heeft ook zin om bv door de duinen en andere mooie plekken in NL te fietsen?
Doel;
vooral genieten van onderweg zijn ,terrasje pakken ,geen haast hebben,genieten van de natuur ,goed gesprek met humor en vleugje diepgang.
herken je jezelf hierin? Laat het weten !;-) Tot fiets
Hoi Danone,

Ik wil al een tijdje de Noordzeeroute doen, vanaf Den Helder naar het Zuiden. Goed gesprek met humor en vleugje diepgang is me wel toevertrouwt. Groet Albert Pijnappels
ik ga vanaf 13 juni rondje nederland fietsen dus je zou een heel stuk mee kunnen fietsen.
gr marcel
Hoi marcel kunnen we even telefonisch contact leggen betreft het samen fietsen en afstemmen kwa tempo enz ?gr Danone
Pijna001 schreef:Hoi Danone,

Ik wil al een tijdje de Noordzeeroute doen, vanaf Den Helder naar het Zuiden. Goed gesprek met humor en vleugje diepgang is me wel toevertrouwt. Groet Albert Pijnappels
Hoi Albert laten we eerst even contact leggen en afstemmen oke? Ben je via mobiel bereikbaar? gr danone
Pijna001 schreef:
di 24 mei, 2016 12:42
Hoi Danone,

Ik wil al een tijdje de Noordzeeroute doen, vanaf Den Helder naar het Zuiden. Groet Albert Pijnappels