Additionally, paste this code immediately after the opening tag: mee fietsen - Forum Wereldfietser

mee fietsen

hallo allemaal
ik zou het leuk vinden als er iemand v.a 13 juni een stukje met me mee fiets op mijn route door nederland ( rondje nederland ) dat kan man of vrouw zijn,het maakt mijn niet uit als het maar gezellig is ik fiets niet snel doe het kalm aan.dus ook hier en daar opstappen de afstand is voor je zelf dit is,de route die ik fiets:
vorden
barchem
neede
haaksbergen
enschede
dennekamp
tubergen
geesteren
vroomshop
den ham
hardenberg
coevorden
emmen............dierenpark bezichtigen
borger
rolde
groningen
zoutkamp
dokkum
leeuwarden
sneek
bolsward
harlingen
noord holland
zuid holland
zeeuse eilanden
bergen op zoom
breda
eindhoven
venlo
dus bij deze plaatsen zou je een stuk met me mee kunnen fietsen ik zou het heel fijn vinden.
gr marcel
marcel22 schreef: noord holland
zuid holland
zeeuse eilanden
En ga je dan in vogelvlucht door Holland heen?
En ga je dan in vogelvlucht door Holland heen?
wat bedoel je
Ik zie tientallen plaatsnamen staan Marcel echter geen enkele in Noord en Zuid Holland, vandaar.
ja ik dacht laat ik al die andere plaatsen maar niet opschrijven dan word de lijst zo lang,normaal gaat die route vrijwel langs de kust maar daar fiets ik niet pak de gezellige plaatsen o.a schagen alkmaar heiloo castricum beverwijk bloemendaal haarlem noordwijk katwijk wassenaar den haag
gr
Noordwijk, Katwijk, Wassenaar... veel dichter bij de kust kun je niet komen hoor :wink: .
Travelmaster schreef:Noordwijk, Katwijk, Wassenaar... veel dichter bij de kust kun je niet komen hoor :wink: .
Met de fatbike over het strand wordt het dan :lol:.

Maar Katwijk en Noordwijk zijn wel de leukere kustplaatsen daar. Overigens loont het ook om door te pakken tot IJmuiden. Zuid-Kennemerland blijft een mooi gebied langs de kust als je van natuur en 'wild' houdt.
jammer jammer dat van zo'n grote vereneging als dit nou niemand is die ff een stukje met me mee wild fietsen morgen vertrek ik rondje nederlend
gr marcel
Ik denk dat er best mensen mee willen fietsen maar de route is niet erg duidelijk. Als je nou van te voren meldt waar je op welke dag bent, dan wordt het wat makkelijker.
+1
+1 inderdaad,

Als je nu een schema had of in het algemeen wat meer info dan had ik zeker wel een stuk mee willen fietsen (ben goed bekend in de omgeving van Emmen en Coevorden, en daar zijn leuke routes)