Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje (v) gezocht voor dagtrips Noord-NL - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje (v) gezocht voor dagtrips Noord-NL

Ik zoek een vrouwelijk fietsmaatje voor dagtrips c.q. trainingsrondjes in Noord-NL. Redelijke afstanden (80-100 km) en redelijk tempo (20-25 kmh). Liefst ook bij redelijk weer ;-) Routes en vertrekpunten in overleg. Woon zelf in Assen, ben man van 58 en heb een behoorlijke conditie.
Stuur een pb bij interesse, bvd, Wim
Hoi,
Dan nodig ik je in ieder geval uit voor onze maandelijkse Rondjes Groningen. Elke tweede zondag van de maand om 10 uur verzamelen voor station Groningen bij het Peerd van Ome Loeks. Altijd gezellige fietsers (m en v), rondjes van 70-80(-90) kilometer in redelijk tempo en best vaak bij redelijk weer :)
Tot ziens!?
Groet, Petra.
@ Petra
Dank voor de tip, als het redelijk weer is kom ik misschien eens meetrappen in het Groningse, ook al ben ik niet echt een waaierfietser ;-)
Hallo Wim, kun je mij een pb sturen, het lukt mij niet. Groet Ineke
ineke63 schreef:Hallo Wim, kun je mij een pb sturen, het lukt mij niet. Groet Ineke
Hoi
Ik heb een vraag..... fietsen jullie nog steeds op de 2e zondag vanaf het peerd van ome loeks?

Frieda
Hallo Frieda. Ook deze zondag fietsen we weer rondje Groningen. Vertrek 10 uur bij het Peerd.
Fijn maatje welkom!