Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ga je mee 'n weekje met de ATB door Marokko 20-28 feb. 2016 - Forum Wereldfietser

Ga je mee 'n weekje met de ATB door Marokko 20-28 feb. 2016

lijkt je dit ook avontuurlijk dan kunnen we evt samen of met max. 4 pers.deze gave tocht maken. De exacte route moeten we nog bepalen. Ik denk aan 1 week in de voorjaarsvakantie en lowbudget, incl. alles (Rayanair, atb huren en overnachten/eten ca. 500,-). Zie voor inspiratie snp.nl de kashbaroute of sawadee.nl tussen Sahara en Atlas. Overnachten in hotelletjes/kashba's en natuurlijk bezoekje aan Marakesh en evt. de kust. ATB kan daar evt. gehuurd worden. Genieten is het motto dus geen zware etappes.
Groet, Dorus, (m, 45 j, Rotterdam)
Je zou ook al met de Kerst...ging dat niet door?

http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=25976
Dag Dorus, wat een leuk idee.
Mijn voorjaarsvakantie valt net een week later.
Ik ga onderzoeken of ik dit een week kan vervroegen, maar ik ben bang dat ik mijn aardige collega's iets overvraag met de zoveelste creatieve vakantieplanning :?
Erik
Beste Dorus,
Lijkt mij erg leuk maar mijn voorjaarsvakantie is een week later.
Met Sawadee ben ik daar al eens geweest maar met de fiets is het natuurlijk heel aardig.
Succes!
Groetjes,

Henny
uitdaging schreef:Beste Dorus,
Lijkt mij erg leuk maar mijn voorjaarsvakantie is een week later.
Met Sawadee ben ik daar al eens geweest maar met de fiets is het natuurlijk heel aardig.
Succes!
Groetjes,

Henny

Jammer, groet
Dorus
erikveenstra schreef:Dag Dorus, wat een leuk idee.
Mijn voorjaarsvakantie valt net een week later.
Ik ga onderzoeken of ik dit een week kan vervroegen, maar ik ben bang dat ik mijn aardige collega's iets overvraag met de zoveelste creatieve vakantieplanning :?
Erik
Hoi Erik, ik zit helaas echt vast aan die week,
Groet, Dorus