Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Alaska-Vuurland - Forum Wereldfietser

Alaska-Vuurland

Alaska - Vuurland
Het is een droom, een droom die ik (vrouw, 47 jaar) werkelijkheid wil maken. Wie o wie gaat er met me mee, ik ga namelijk niet alleen??
Wie wil met mij deze uitdaging aangaan of een deel hiervan of gewoon hierover eens onder het genot van een drankje, fietstochtje of zo lekker hierover brainstormen.
Laat maar weten......

"Planning vertrek zomer 2017"
Niet vergeten fietsjunks.nl te volgen voor inspiratie :D
wauw.... maar of ik daar op de fiets wil vertoeven, dat weet ik nog niet.
Hou het in beraad.
Eerst maar eens oefenen in Europa.
Anja
Thanks jasmon! ;)

En vergeet Mirjam niet, zij fietst al een tijdje alleen over deze aardbol en is heel leuk om te volgen! https://www.facebook.com/cyclingdutchgirl
Hoi,

Ik zit eraan te denken om 1 juli 2017 te vertrekken voor een tocht van ruim 1 jaar. (Datum ligt nog niet vast en het kan ook nog 2019 worden.) Ik wil eerst ongeveer 5 maanden naar Oost Azië (Irkutsk - Japan - Hanoi), dan een half jaar Midden Amerika en daarna nog 3 maanden door het zuiden van Afrika (Kaapstad - Lusaka).

Voor Midden Amerika zit ik te denken aan een route van Panama naar Denver of eventueel andersom van San Francisco naar Panama.

Weet je al waar en wanneer je precies wilt starten en heb je al enig idee hoe lang je erover wilt doen? Misschien kunnen we een stuk samen optrekken.

Groet Wilbert
www.wilbertgatochfietsen.nl
Ik zou graag meer over deze stoere reis willen weten.
Ik ben Ciska(58), maar wel sterk van lijf en leden.
Kom net terug van fietsen in/op Cuba.
Hoor graag je reactie.
fietsjunks schreef:Thanks jasmon! ;)

En vergeet Mirjam niet, zij fietst al een tijdje alleen over deze aardbol en is heel leuk om te volgen! https://www.facebook.com/cyclingdutchgirl
Thanx!!! Volg idd beiden.
ciskavdbeldt schreef:Ik zou graag meer over deze stoere reis willen weten.
Ik ben Ciska(58), maar wel sterk van lijf en leden.
Kom net terug van fietsen in/op Cuba.
Hoor graag je reactie.
Ik woon in den haag. Woon je hier een beetje in de buurt? Avondje over kletsen?
Noor
ciskavdbeldt schreef:Ik zou graag meer over deze stoere reis willen weten.
Ik ben Ciska(58), maar wel sterk van lijf en leden.
Kom net terug van fietsen in/op Cuba.
Hoor graag je reactie.
Ik woon in den haag. Woon je hier een beetje in de buurt? Avondje over kletsen?
Noor
wilbert thoonen schreef:Hoi,

Ik zit eraan te denken om 1 juli 2017 te vertrekken voor een tocht van ruim 1 jaar. (Datum ligt nog niet vast en het kan ook nog 2019 worden.) Ik wil eerst ongeveer 5 maanden naar Oost Azië (Irkutsk - Japan - Hanoi), dan een half jaar Midden Amerika en daarna nog 3 maanden door het zuiden van Afrika (Kaapstad - Lusaka).

Voor Midden Amerika zit ik te denken aan een route van Panama naar Denver of eventueel andersom van San Francisco naar Panama.

Weet je al waar en wanneer je precies wilt starten en heb je al enig idee hoe lang je erover wilt doen? Misschien kunnen we een stuk samen optrekken.

Groet Wilbert
http://www.wilbertgatochfietsen.nl
Denk er ongeveer anderhalf jaar voor uit te trekken. Exacte planning waar ik wanneer ben ligt nog niet vast. Vertrek voorjaar 2017 ligt wel. Kijken hoe onze plannen op elkaar af te stemmen zijn?
Hoi Noor,

Ik ben wel benieuwd naar je plannen.
Stuur me maar een mailtje wbt@wilbertgatochfietsen.nl als je een keer wil afspreken.

Groet Wilbert
Sorry dat het even duurde, ik woon in Haarlem.
ha Loekkie,

Is je vraag nog actueel?

Lijkt me en mooie tocht. ik heb rond die tijd wel tijd.
Ik? fietservaring, 53 jaar, normale vakantiefiets, 60 - 90 km per dag, koffiestops, uitgebreid eten, low budget, rondkijken, kamperen, maar ook soms iets luxer etc,.

ben benieuwd!?

Toine
Hi Loekkie,

Je plan spreekt me zeer aan,heb er zelf ook zo een in \'\ stock; staan maar nog

steeds niet aangeroerd.

Zou er daarom best 'ns met je over willen praten.

Bekijk ook graag de site van Bikedreams,alhoewel die wel prijzig zijn.

groet,
Roald (roaldhaan@gmail.com)
uit Amsterdam
Hoi, ik heb deze tocht in 2013/14 in 13 maanden gereden. Geweldige ervaring! Je kunt mijn reis op Facebook zien via de pagina AuSjoerdHui.

Ps.: Nu wil ik 'de andere kant' op fietsten: van Buenos Aires via Uruguay, Brazilië, Venezuela, Cuba naar Mexico en van daaruit weer verder omhoog langs de Amerikaanse oostkust met New York als eindbestemming. Start: 23 november 2015.
Hallo Loekie,

Mijn grote uitdaging is om van Fairbanks naar Ushuaia te fietsen.
Het is mijn bedoeling om in april 2018 te vertrekken en ongeveer een jaar later in Ushuaia aan te komen.
Mijn vertrek is drie kwart jaar later gepland dan jou vertrek.
Als dat voor jou geen probleem is dan kunnen we samen brainstormen.

Henk

hjdrenthassen@gmail.com
fietser21 schreef:ha Loekkie,

Is je vraag nog actueel?

Lijkt me en mooie tocht. ik heb rond die tijd wel tijd.
Ik? fietservaring, 53 jaar, normale vakantiefiets, 60 - 90 km per dag, koffiestops, uitgebreid eten, low budget, rondkijken, kamperen, maar ook soms iets luxer etc,.

ben benieuwd!?

Toine
Leuk plan Loekkie!
Hier een link naar Marcel Tijdink. Hij heeft wel eens wat tegenslagjes maar over het algemeen gaat het goed.

http://marceltijdink.waarbenjij.nu/reis ... rettyPhoto
Hallo .

Ik zou best met je meewillen gaan. Lijkt me super.
Misschien dat we eens een afspraak samen kunne maken.
Ik ben wat ouder dan jj vrouw van 65. Maar fiets nog aardig ...ha nu de ring 4 doen.

Hoor graag van je..Mad
Hoi Loekkie, zou graag contact met je willen .

Groet. flmschut@hotmail.com