Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje Europa zomer 2015 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje Europa zomer 2015

Ik ben van plan om in juli of augustus 2015 een route te fietsen in Europa. Het lijkt me leuk om samen te fietsen en zoek daarom een reisgenote of reisgenoot. Ik heb enige ervaring met fietstochten maar zie mezelf nog als een beginner. Mijn doel is fietsen met bepakking, kamperen met misschien af en toe een hotelletje en een fietsafstand van ongeveer 60 tot 100km op een dag. Plezier en genieten staan voorop!

Ik ben een sportieve, nuchtere en integere jongeman van 40 jaar uit Friesland.

Wie gaat er mee?
Hallo Wilfiets,

Ik wil 1 mei dit jaar naar Santiago fietsen via St.Jacobsroute .
Heb nog geen fietsmaat, en fiets met een Gazelle Modeo. Ik ga voor de uitdaging en de cultuur.
Woon in N.Holland en m'n leeftijd is 64. Ook ga ik proberen steeds onderdak te regelen via de St.Jacobsroute. Dus low budget, als 't kan. Lijkt me gezellig om dan steeds de anderen pelgrimgangers te ontmoeten
Laat me weten hoe je of je hier zin in hebt.
Groet Gerardus
Beste Gerardus,

Bedankt voor je reactie! Ik heb wel zin om naar Santiago te fietsen. De periode komt mij niet zo goed uit. Ik ga namelijk waarschijnlijk al vanaf Hemelvaartsdag (14-05-2015) t/m 2e pinksterdag (25-05-2015) fietsen in Duitsland. Misschien een andere keer.

Groetjes,
Willem
Hoi Willem

Komend jaar wil ik ook graag op fietsvakantie. Ik ben geen mens voor een groepsvakantie dus zoek een maatje. Ik kan heeeel lang fietsen, maar heb nog geen ervaring met fietsvakanties. Wel met wandelvakanties met de hele zooi op je rug. Een fiets is dan al een stuk comfortabeler en je komt veel verder.

Heb je al iemand gevonden? Lijkt het je wat om de Jutlandroute te fietsen?
80-100 km per dag lijkt me prima en kamperen is heerlijk, maar een hotel af en toe is ook niet gek. Vooral als het dagenlang heeft geregend...
Ik ben 48 jaar, vindt veel leuk, fietsen, roeien, rennen, schaatsen, whatever, als het maar buiten is. Maar fietsen doe ik het meest. Ik woon net boven Amsterdam.

Ik ben nu even geblesseerd, maar druk bezig met het plannen van mijn vakanties.
Volgende week kan ik weer fietsen en lopen, kan niet wachten.

Hoop wat te horen.

Hartelijke groet, Mariëtte
Ook ik zoek fietsmaatje (s) om in de zomer door Duitsland te fietsen. Zelf denk ik aan de Elberadweg van Hamburg naar Dresden. Met afstanden van 80 tot 100 km per dag moet dat in pakweg 11 dagen te doen zijn.

Slapen in hotels, camping of B&B: alles is bespreekbaar.

Heb de afgelopen jaren diverse tochten door Duitsland gemaakt en ben een redelijk ervaren fietser / sporter.

Hans (36 jr).
Marieke1 schreef:Hoi Willem

Komend jaar wil ik ook graag op fietsvakantie. Ik ben geen mens voor een groepsvakantie dus zoek een maatje. Ik kan heeeel lang fietsen, maar heb nog geen ervaring met fietsvakanties. Wel met wandelvakanties met de hele zooi op je rug. Een fiets is dan al een stuk comfortabeler en je komt veel verder.

Heb je al iemand gevonden? Lijkt het je wat om de Jutlandroute te fietsen?
80-100 km per dag lijkt me prima en kamperen is heerlijk, maar een hotel af en toe is ook niet gek. Vooral als het dagenlang heeft geregend...
Ik ben 48 jaar, vindt veel leuk, fietsen, roeien, rennen, schaatsen, whatever, als het maar buiten is. Maar fietsen doe ik het meest. Ik woon net boven Amsterdam.

Ik ben nu even geblesseerd, maar druk bezig met het plannen van mijn vakanties.
Volgende week kan ik weer fietsen en lopen, kan niet wachten.



Hai Mieke,
Dus ik kan je niet ompraten om nr. Compostela te fietsen..?
1 mei ' 15. Wil ik van start gaan in Ursem N.H.

Ben een normale fietser, ca. 80 a 100 km/dag. Low budget, maar ook bijv.slaapzaal/kerk met ontbijt
Heb een Giant Expedition, hoop wat te horen. Groet G.J.Koopman. getrouwd 2 kinderen. 64 jr.

***************************





Hartelijke groet, Mariëtte
Hoi,

ik wil ook weer een mooie fietstocht maken deze zomer. Maar het hoeft van mij geen vaste route te zijn, ik houd ervan om gewoon rond te kijken waar het mooi is.

Wat achtergrondinfo: Vrouw, 45 jaar, Snel Savanne. Ik kampeer graag, maar af en toe een hotelletje is ook niets mis mee. Voorkeur om te fietsen in voor wat bergachtige gebieden.
Hoi Allen.
En je kunt nog altijd overwegen om mee te gaan naar Santiago. Vertrek 31 aug. Ca. 100 km per dag. Reistijd van ca. 4 weken. Onderweg kamperen of soms...... Info naar trivialis@online.nl

Groet Anne
Hoi Mariette.

Heb je al 'n fietsmaatje gevonden voor de Jutlandroute?
Ik heb wel interesse om die route 'n keer te fietsen van
Emmen naar Skagen of 'n rondje Denemarken.

groet,
Gerkoga
Dag Anne
Kan ik me nog bij jullie aansluiten voor de fietsreis naar Santiago?
Ellenoor
Anne-flevo schreef:Hoi Allen.
En je kunt nog altijd overwegen om mee te gaan naar Santiago. Vertrek 31 aug. Ca. 100 km per dag. Reistijd van ca. 4 weken. Onderweg kamperen of soms...... Info naar trivialis@online.nl

Groet Anne