Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Great Divide zomer 2015 - Forum Wereldfietser

Great Divide zomer 2015

Hello! Aangezien er al berichten zijn geplaatst voor de Great Divide Mountain Bike route voor de zomer van 2014 en 2016: ik wil hem graag fietsen in de zomer van 2015 (aug-sept-okt). Het ritme zou ongeveer 65-70km per dag bedragen. Ik ben heel sportief, maar doe de reis in de eerste plaats om te genieten van de natuur en de stilte.

Ik ben een Belgische jongevrouw (33) en ik zie het helemaal zitten om met toffe Nederlanders en Belgen te fietsen!

Tine
Hey Tine ,

Ik had een beetje ruzie met het versturen van een antwoord, dus maar ff zo.

Genieten klinkt een stuk beter dan zo snel mogelijk de eindstreep willen halen.
Ik moet bekennen dat ik ondertussen al 1001 andere ideeën voor 2015 had verzonnen. Maar 'the great divide' samen fietsen lijkt me nog steeds super. Ik heb tot zover in ieder geval nog niets met iemand afgesproken.

Klinkt dus erg leuk.
Albi, jouw prive antwoord is ook goed toegekomen!
Hoi, ik heb vorige jaar en dit jaar de great divide gedaan. Vorige jaar stuk met trekkingsfiets en dit jaar met mountainbike en lichte bepakking mocht je praktische vragen hebben stel ze gerust.
Reken met 70-80 km zeker voor 2 maanden als je de hele tocht wilt rijden
Jerry
Ha Tine,

dat klink als een geweldig plan! ik heb zeker interesse om ook mee te fietsen. Kun jij mij een privé bericht sturen? (ben er ook nog niet achter hoe dat werkt)

groeten,
Marloes
Hoi Marloes, privé bericht goed ontvangen?

Groetjes
Tine