Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mede fietser(s) Thailand - Forum Wereldfietser

Mede fietser(s) Thailand

Beste lezer(s),

Momenteel ben ik me aan het oriënteren om in Thailand te fietsen voor een maand rond november 2014. Zijn er toevallig nog andere fietsers die soortgelijke plannen hebben? Samen fietsen en beleven is toch stuk gezelliger :-)

In het kort, ik ben 32 en kom uit Haarlem. Meerdere malen in Azie, Europa, Noord Amerika en Oceanië gefietst. Belangrijkste is genieten en niet aantal kilometers :-)

Groetjes Onno
Hi Onno,
Ik heb vorig jaar met een vriendinnetje in Thailand gefietst, echt een aanrader! Ik wil dit jaar graag naar Australie, 4-6wkn. Zie dat jij in Oceanie gefietst hebt, toevallig Australie? Want dan kunnen we wellicht tips uitwisselen!
groetjes Dunja
Hey Onno ,

Eind dit jaar een maandje op de fiets klinkt als muziek in de oren. Maar ik heb Thailand al eens met een backpack mogen ervaren en zoek eigenlijk iets nieuws ...

Ben je vast besloten om naar Thailand te gaan??

Grs Albi (35)
@albi backpacken of fieten in thailand, totaal verschillende ervaring en zeker niet met elkaar te vergelijken... zeker geen excuus om niet naar thailand te gaan..
Tuurlijk is het anders , het is een totaal ander perspectief. En elke reis is op zich al een unieke ervaring. Maar de wereld is zo groot, en er zijn zoveel plekken waar ik nog niet ben geweest.

Maar het lijkt me in ieder geval gezellie samen te fietsen. Ik ga er even een nachtje over slapen :D
Hallo Onno,

Ik zit er vanaf half okt t/m half nov in Zuid-Thailand en Maleisië...wie weet komen we elkaar wel tegen.

Groet,
Travelwoman
(Sandra)
Hola Onno ,

Even zitten piekeren maar ik ga toch voor het onbekende. Veel plezier in ieder geval.

Grs Albi