Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Even mijn wereld veranderen - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Even mijn wereld veranderen

De meeste mensen op deze site zijn niet ziek in hun kop, maar kunnen door ervaring fictie en werkelijk uit elkaar houden.

Mario
Supermario, vertel, wat is er fictief aan proberen de wereld mooier te maken?

Of duid je op dat ik mezelf geblesseerd heb omdat ik een belangrijke afspraak had waar ik me netjes aan heb gehouden door door te fietsen waar de meesten wrs allang waren afgestapt...
supermario schreef:De meeste mensen op deze site zijn niet ziek in hun kop, maar kunnen door ervaring fictie en werkelijk uit elkaar houden.

Mario
er zijn er ook wel een paar die daar moeite mee hebben ..... :lol: :lol: :lol:
Johnny, dankzij jou begrijp ik waarom belgen altijd in de zeik worden genomen hier in NL....
Al jou antwoorden, want bijdrages kan ik het niet noemen, slaan helemaal nergens op!
Dat zou namelijk betekenen dat je wat bijgedragen hebt, voor het geval je dat niet snapt...
Hoi Jérôme,
Ik denk dat LHTJoost, supermario en johnny-vs het diep in hun hart goed bedoelen, maar dat er een aardig verschil bestaat tussen wat ze bedoelen, wat ze willen schrijven en wat ze daadwerkelijk aan toetsenaanslagen bij elkaar tikken.

Deze problemen zullen de komende jaren nog wel een flink stuk erger worden, want de lessen Nederlandse taal en spelling zijn op de Nederlandse scholen min of meer als overbodig weggezet onder de kop "als je elkaar maar begrijpt mag alles". Dat dat niet helemaal zo lekker werkt dat wordt over een paar jaar wel ontdekt.
Jérôme schreef:Johnny, dankzij jou begrijp ik waarom belgen altijd in de zeik worden genomen hier in NL....
graag gedaan! :D
Ave Gone schreef:Hoi Jérôme,
Ik denk dat LHTJoost, supermario en johnny-vs het diep in hun hart goed bedoelen, maar dat er een aardig verschil bestaat tussen wat ze bedoelen, wat ze willen schrijven en wat ze daadwerkelijk aan toetsenaanslagen bij elkaar tikken.

Deze problemen zullen de komende jaren nog wel een flink stuk erger worden, want de lessen Nederlandse taal en spelling zijn op de Nederlandse scholen min of meer als overbodig weggezet onder de kop "als je elkaar maar begrijpt mag alles". Dat dat niet helemaal zo lekker werkt dat wordt over een paar jaar wel ontdekt.
Helemaal mee eens, alleen Jerome heeft het nog niet echt door....
Voor de forum beheerder, ik heb ook nog een ander topic gestart in een andere categorie, hoe kan ik die deleten?

Dit topic sluit ik binnenkort ook als ieder de tijd heeft gehad om te reageren.
Mijn volgende fietsreis komt pas na goede training dus dat zal nog even duren!

Bedankt voor de serieuze reacties! Ik heb alles gelezen en zoals eerder gezegd, ben zeer dankbaar voor die bijdrages! Het waren 5 fantastische dagen! ;-)

@ave gone, iedereen doet zn best dat weet ik, maar als ik kritiek krijg mag ik het ook geven vind ik. Ik bedoel het namelijk ook goed! :-)
Hahahaha johnny, ik hoop dat je een slimme fiets hebt!!!
Jerome

Ik bedoel het inderdaad kritiek opbouwend.

Er is heel veel aan de hand in deze wereld. Ebola/Isis/Afhanistan/Rusland

De enigen die deze wereld kunnen veranderen zijn de heren van de politiek en wij zijn slechts hun pionnen.

Maar ook ik ben jong geweest en had die droom, maar in de loop van de jaren ben ik wijzer geworden

Mario
@Jerome: leuk om je verhaal te lezen en ik zou het gewoon als een leermoment bekijken. Het is niet verboden om je doel niet (meteen) te bereiken. Wie weet dat je in de toekomst opnieuw zin krijgt in een fietsreis en dat het dan beter gaat door ervaring die je langzaam maar zeker opbouwt.
Jerome - goed laten herstellen je blessure en daarna langzaam aan het fietsen weer oppakken zodat je op ene volgende tocht gene blessures krijgt.
Jérôme schreef:Voor de forum beheerder, ik heb ook nog een ander topic gestart in een andere categorie, hoe kan ik die deleten?

Dit topic sluit ik binnenkort ook als ieder de tijd heeft gehad om te reageren.
Forumleden kunnen geen topics deleten. Beheerders wel, maar in principe doen we dat niet tenzij het berichten zijn die forumregels (zwaar) overtreden.
Overigens kunnen forumleden ook geen topics sluiten. Dat doen de beheerders op verzoek.
:-) Dank allemaal!

Ik was zelf erg teleurgesteld dat het zo eindigde en dan kan ik gewoon helemaal niks met mensen die er grapjes over gaan maken. Ik heb voor vertrek in 2 dagen een retourtje Zwolle gefietst en had toen helemaal geen klachten.

Ik ben heel blij dat het slechts een slechte conditie van mijn fietsspieren is.
Had ook iets vervelends kunnen zijn natuurlijk.
@ mario wat is wijsheid?

Acceptatie volgens jou, ik ben er nog niet uit.

Als we allemaal roepen dat we het verschil niet kunnen maken, is dat volgens mij een self forfilling prophesy!

Nobody said it was easy!

Maybe im an Alien, i dont know....
Jérôme schreef: Ik ben heel blij dat het slechts een slechte conditie van mijn fietsspieren is.
Had ook iets vervelends kunnen zijn natuurlijk.
Dat is zeker goed nieuws. Maar dan kan je toch meteen weer vertrekken en beginnen met dagafstanden van +/- 30 km en geleidelijk opbouwen? Of heeft je motivatiespier ook kramp?
Jérôme,

Mooie doelstellingen, misschien wel het belangrijkste van alles.
Intrigerend om te lezen, moeite om niet te oordelen, confronterend op een een of andere manier.
Heel veel energie weglekkend in anderen (of misschien toch meer jezelf?) overtuigen van je "overtuigingen"?
Toch alle respect voor je worsteling met het leven. Leg de lat voor jezelf niet té hoog en wees een beetje mild voor anderen die niet in jouw "bewustzijn" zitten.

Wat mij betreft hoeft het geen Jérôme te zijn. Jeroen is echt ook goed genoeg!

Goed bezig, succes,

Marc
supermario schreef:
Er is heel veel aan de hand in deze wereld. Ebola/Isis/Afhanistan/Rusland

De enigen die deze wereld kunnen veranderen zijn de heren van de politiek en wij zijn slechts hun pionnen.

Maar ook ik ben jong geweest en had die droom, maar in de loop van de jaren ben ik wijzer geworden

Mario
Nou, ik ben nog steeds jong vind ik, met mijn 53 jaar, maar ik denk toch echt dat we met elkaar de wereld kunnen veranderen. Mijn basisregel:
- Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet.

En nee, daarmee verander je niet meteen de hele wereld. Maar je maakt wel een beginnetje in jouw omgeving, en misschien inspireer je iemand hetzelfde te doen, dat is een begin.

Ik vind het echt te gemakkelijk om te zeggen dat alles aan de politici ligt en wij er niets aan kunnen doen. Met z'n allen kiezen we die politici op de posten waar ze nu zitten, dus met z'n allen kunnen we ook een verschil maken!