Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie wil er ook komende september-oktober door Tibet willen? - Forum Wereldfietser

Wie wil er ook komende september-oktober door Tibet willen?

Ik vertrek 5 april vanuit Tilburg op de fiets naar China (en verder)..
Nu hebben we op fb een groepje van fietsers die allemaal ongeveer een zelfde plan hebben (al gaan de meesten door het midden-oosten en ik via Rusland-Kazachstan).
We zijn de mogelijkheden aan het bekijken om in een groepje (gevolgd door een 'gids-auto' :S) door Tibet te fietsen... Kashgar-Lhasa-Kathamndu.

Zijn er hier nog fietsers die zich ergens in september rond Kashgar bevinden en interesse hebben om mee te kijken naar deze plannen?
HERSTEL!
Één van de Tibet-enthousiastelingen heeft een foutje gemaakt in het uitzoeken van de kosten.
Ziet er nog niet naar uit dat we een mogelijkheid hebben gevonden!!

Maar, mocht iemand goede ideeën hebben over die plan, zijn die natuurlijk altijd welkom!
Als je naar het huidige Tibet wil - De TAR dan zul je dat georganiseerd moeten doen. Je kan hiervoor ook zelf een groepje samenstellen. Maar Tibet is veel groter - wij waren in de regio erbuiten in Qinghai, Sichuan e.d. daar is het net zo mooi. Vermeld echter niet in je visum aanvraag dat je daar heen gaat en zeker niet dat je gaat fietsen.
Hoi Hera (en CHina-fietsgroep),

Ik ga (wil) een jaar later, maar ben heel benieuwd hoe je/jullie het hebben onderweg. Mooie site heb je! Zal je/jullie volgen.

groetjes, Floor
Hallo Hera!
Leuk te lezen, dat je 5 april gaat vertrekken ri azie. Ik ben 62 en vertrek ook op exact dezelfde dag, vanuit Valkenswaard. Het idee op eventueel met een aantal mensen iets te organiseren in Tibet vind ik super. Wat is de fb pagina? Overigens fiets ik alleen, via Turkije, maar verwacht wel ergens begin sept in Kashgar te zijn.
ik hoor graag van je,
Bert (bert.kroft.nl is mijn website)