Additionally, paste this code immediately after the opening tag: mongolie of .....himalaya, australie 6 weken, zomer 2014 - Forum Wereldfietser

mongolie of .....himalaya, australie 6 weken, zomer 2014

hoi,

na een jaar begint het weer, de onrust.. afgelopen 3 jaar heb ik circa 9 maanden gefietst in centraal azie en Himalaya. Van de zomer kan ik circa 6 weken vrij nemen, dan zou ik graag van urumchi naar ulaanbatar fietsen. (weet niet of dat helemaal realistisch is, maar goed)

wild kamperen, off road als het kan... er kan een heleboel... maar misschien dit keer niet alleen?

ik ben 34, veel gefietst en gewandeld in bergen. Kale landschappen en bergen vind ik het mooiste.. de daghoeveelheid hangt sterk af van wind/ weg/ hoogtemeters etc.. doorgaans fiets ik redelijk in vergelijking met anderen..

groet Annemieke

of... 2 andere ideeen: rondje ladakh in India (de spiti vallei heb ik al gedaan) of australie van noord naar zuid (al is dat misschien wat veel hetzelfde)
annemieke123 schreef: Van de zomer kan ik circa 6 weken vrij nemen, dan zou ik graag van urumchi naar ulaanbatar fietsen. (weet niet of dat helemaal realistisch is, maar goed)

wild kamperen, off road als het kan... er kan een heleboel... maar misschien dit keer niet alleen?
Wildkamperen en off road in Mongolie? Je kan er vaak niet anders :wink:
Veel plezier!