Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht

Ik (vrouw, 32 jaar) zoek een fietsmaatje (25-40 jaar) voor een fietsvakantie in Europa in het voorjaar / de zomer 2014. Ik ben nog geen ervaren vakantiefietser, maar heb na de aanschaf van een mooie toerfiets de smaak te pakken gekregen. Ik heb een goede conditie en denk aan het fietsen van 80-100 km /dag. Besef dat het oproepje misschien wat vroeg is, maar leer iemand graag eerst beter kennen om te kijken of het klikt. Bovendien kunnen daarvoor al wat mooie fietstochtjes worden gemaakt. Spreekt je dit aan stuur me dan een PB.
Hoi Toerfietser, zelf ben ik bezig met een fietstocht door europa. Ik sta echter nog aan het begin en ben net 250 km duitsland ingetrokken. voor een weekend eind oktober staat de etappe hovelhof-goslar (180 km) op de euroradweg 1 gepland. Ik vind met zijn tweeen ook leuker dan alleen. Net als jij sta ik aan het begin van mijn fietscarriere en begin aan het fietsen verslingerd te raken. Onderweg reis ik redelijk low budget en kampeer ik graag of slaap onder de sterren. Ik voldoe echter niet helemaal meer aan je leeftijdscriteria, maar als ik hard fiets lijk ik een stuk jonger :wink: en bovendien gaat het me vooral om de gezelligheid. Lijkt het je wat om nader kennis te maken?

hartger
Dag Toerfietser,

Ik wil nog een keer in Ierland gaan fietsen. Met 2 europatrips heb ik ondertussen aardig ervaring. Ik ben zelf bijna 35 en de afstanden komen ook aardig overeen.
Een vroege oproep vind ik helemaal goed. En als er snelheidsverschillen zijn, rijdt niemand harder dan de langzaamste, als je als groep(je) vertrekt hoor je tenslotte ook als groep aan te komen. Ik heb wel interesse.

Misschien nog iemand?
Joost
Hoi Toerfietser,

klinkt leuk zo een fietsvakantie. Heb zelf al vaker lange tochten gefietst en lijkt me leuk om erover te chatten samen.

Op een of andere manier heb ik geen rechten om jou een bericht te sturen, dus vandaar deze quote.

Ik hoor graag van je, Marco


Toerfietser schreef:Ik (vrouw, 32 jaar) zoek een fietsmaatje (25-40 jaar) voor een fietsvakantie in Europa in het voorjaar / de zomer 2014. Ik ben nog geen ervaren vakantiefietser, maar heb na de aanschaf van een mooie toerfiets de smaak te pakken gekregen. Ik heb een goede conditie en denk aan het fietsen van 80-100 km /dag. Besef dat het oproepje misschien wat vroeg is, maar leer iemand graag eerst beter kennen om te kijken of het klikt. Bovendien kunnen daarvoor al wat mooie fietstochtjes worden gemaakt. Spreekt je dit aan stuur me dan een PB.